رانندگان از سفرهای غیر ضروری درجاده های بروجرد خودداری کنند

بهرام ترکاشوند روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به ورود موج جدید بارشها به آسمان شهرستان و آغاز بارشها از امشب ، رانندگان در محورهای ارتباطی و گردنه های برف گیر این شهرستان حتما با زنجیرچرخ حرکت کنند.
وی با اشاره به بارش شدید برف در هفته جاری در این شهرستان افزود: بارش حدود 90 سانتیمتر برف درگردنه های منتهی به این شهرستان موجب شد تا محور بروجرد – اراک و نیز بروجرد ملایر برای مدتی مسدود شود.
وی اظهار داشت: مسدود شدن محورهای ترانزیتی به هنگام بارش برف و کولاک شدید موجب می شود تا مسافران در راه مانده و در هفته جاری حدود 950 مسافردر راه مانده در این شهرستان باهمکاری اکیپ های امدادی اسکان داده شدند.
ترکاشوند افزود: باورود سامانه بارشی جدید در این شهرستان که از هسته سردتری برخوردار است بارش های رگباری باران و برف پیش بینی می شود.
به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از هواشناسی بروجرد با ورود سامانه جدید بارشی از عصر پنجشنبه دراین شهرستان شاهد بارش باران ، برف و کاهش دما خواهیم بود.
این سامانه بارشی از عصر امروز به صورت بارش های پراکنده باران در منطقه آغاز و عصر پنجشنبه بر شدت بارش ها افزوده خواهد شد و به مدت دو روز در منطقه پایدار خواهد بود.
با خروج این سامانه بارشی در روز شنبه دمای هوا به10 درجه زیر صفر خواهد رسید.
شهرستان بروجرد دارای 100کیلومتر راه اصلی و 540 کیلومتر راه فرعی و روستایی است.
6052/6060
خبرنگار: آمنه صارمی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا