اکیپ‌های شهرداری در تلاش هستند معابر شهری را تا صبح فردا بازگشایی کنند

پایگاه خبری ارک خبر-اردبیل:

شهردار اردبیل عنوان کرد
اکیپ‌های شهرداری در تلاش هستند معابر شهری را تا صبح فردا بازگشایی کنند
شهردار اردبیل گفت: با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های شهرداری معابر اصلی برف‌روبی و نمکپاشی می‌شوند تا همشهریان با آغاز اولین روز هفته با مشکل عبور و مرور روبه‌رو نشوند.

به گزارش ارک خبربه نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان عصر امروز در مراسم استارتاپ ویکند در اردبیل زمینه‌سازی و کمک به نخبگان و استفاده از این قشر فرهیخته در مدیریت شهری را راهکار مناسبی برای توسعه شهر عنوان کرد.
وی مراجع دانشگاهی را یکی از منابع به روز و مهم برای استفاده کارشناسان امور اجرایی شهری دانست و خواستار ارتباط بیشتر بین دانشگاه و مدیران شهری شد.
شهردار اردبیل به رشته‌های دانشگاهی متعدد از جمله مدیریت گردشگری و رشته‌های مرتبط با مدیریت شهری در دانشگاه‌های استان اشاره و فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها را نیروی انسانی مناسبی برای بالا بردن ظرفیت مدیریت شهری عنوان کرد.
لطف‌اللهیان به بارش‌های برف در طی یک هفته اشاره کرد و گفت: بارش برف نعمت پروردگار است که سبب خرسندی شهروندان و به خصوص کشاورزان شده است  و شهرداری نیز از این بابت بسیار  خرسند است چرا که در دراز مدت این بارش‌ها باعث بالا آمدن سطح منابع آب‌های زیرزمینی شده و  ذخیره پشت سدها نیز افزایش می‌یابد.
وی عنوان کرد: 130 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی از جمله کمپرسی و دستگاه‌های نمکپاش از 3 بامداد امروز در تلاش هستند تا معابر اصلی و فرعی شهری را بازگشایی کنند و این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا