برف‌های داخل سقز به خارج از شهر انتقال می‌یابد

پایگاه خبری ارک خبر-سقز:

معاون شهردار سقز:
برف‌های داخل سقز به خارج از شهر انتقال می‌یابد
معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: از پنج شنبه گذشته تا امشب، ده‌ها کامیون برف از داخل سقز به خارج شهر انتقال داده شده و این روند ادامه دارد.

ارک خبربه نقل از فارس:حسین بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار کرد: عملیات برفروبی سطح شهر سقز با جدیت ادامه دارد و با توجه به حجم بالای برف در این شهر، امکان دارد عملیات برفروبی تا روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

دبیر ستاد بحران و عملیات زمستانی شهرداری سقز با اشاره به ادامه عملیات برفروبی، بازگشایی و حمل برف معابر در سطح شهر، گفت: برنامه کاری برفروبی فردا هم ادامه خواهد داشت.

بیگی اضافه کرد: فردا نیز برف خیابان حضرت حمزه به طرف صالح آباد، محله سیلو به طرف نشمیلان و 32 متری، مسیر بهارستان به طرف تازه آباد، محله قوخ و سرچنار و مسیر خیابان فخر رازی به طرف خیابان سعدی برداشت و به خارج از شهر انتقال خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد برف و صعب‌العبور بودن برخی از معابر، امکان بارگیری تمامی برف سطح شهر وجود ندارد، لذا از شهروندان تقاضا می‌شود معابری که پاکسازی می‌شود دوباره با ریختن برف پشت بام و حیاط منازل مسدود نکنند تا خدمت‌رسانی به سایر شهروندان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز با توجه به حجم زیاد کاری و کمبود ماشین‌آلات، از شهروندان درخواست کرد، در اولین فرصت ممکن به درخواست آنها پاسخ داده خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا