اهانت به پیامبر اسلام قلب همه مسلمانان جهان را جریحه دار کرد

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس رسول رحمت، اخلاق و بیداری، قلوب همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،بهزاد رحیمی  با بیان اینکه اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرده است، اظهار کرد: کسی که به توهین روی می‌آورد دستش از برهان، منطق و استدلال خالی است.

وی افزود: اهانت این نشریه به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام نشان دهنده عمق عناد و کینه استکبار جهانی نسبت به ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام است که دشمنان با ترس از گسترش روز افزون دین، اسلام هراسی را به عنوان اولویت پیگیری می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام هراسی سبب شده است که دشمنان این حرکت را انجام دهند، ادامه داد: آنها وقتی می‌بینند که جوانان رو به اسلام می‌آورند و ممکن است دیگر جوانی به آئین مسیحیت و یهودیت گرایشی نداشته باشد و همه به اسلام روی آورند، این حرکات را از روی ترس و بیم انجام می‌دهند و گر نه دیری نمی‌پاید که تمام جوانان آنها اسلام را انتخاب می‌کنند.

رحیمی یادآور شد: وحدت، هوشیاری، بصیرت و بیداری ملت ایران خاری در چشم دشمنان است به ویژه در چنین روزهایی که شیوع ویروس کرونا ضعف و ناتوانی ابرقدرت‌های استکباری را بر همگان روشن کرد.

وی بیان کرد: از این دشمنان تعجب نمی‌کنیم چرا که این توهین کنندگان همان جاهلان دوران جاهلیت هستند که از فرهنگ بویی نبرده و از استدلال و منطق بی بهره اند و اگر توان استدلال داشتند دست به اهانت و توهین نمی‌زدند.

دکمه بازگشت به بالا