کشف 4400 کیلو مواد مخدر در استان گلستان طی 11 ماه گذشته

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از دریافتی سه شنبه شب ایرنا از پلیس گلستان؛ سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان در تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آق‌ قلا اظهار داشت: نیروی انتظامی طی سال جاری چهار ماموریت و اولویت مهم شامل مقابله با سرقت، اعتیاد و مواد مخدر، معضلات ترافیکی و سوانح و ناهنجاری‌ های اجتماعی دارد.
وی با اشاره به کاهش سرقت در گلستان گفت: مبارزه با هرگونه ناامنی از جمله دزدی باید اولویت کاری کلانتری ها و پاسگاه‌ های استان باشد.
وی با یادآوری موفقیت نیروی انتظامی گلستان در کشف مواد مخدر و مقابله با عمده ‌فروشان و خرده ‌فروشان، افزود: برای پیشگیری از جرایم باید برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم.
فرمانده انتظامی گلستان از اخلاق مداری به عنوان یکی از اصول اساسی در بین فرماندهان و مسئولان یگان‌ های ناجا یاد کرد و گفت: کلانتری‌‌ ها و پاسگاه ‌ها به جهت بیشترین ارتباط با مردم باید اخلاق را در یگان خود نهادینه کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم داری و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از سوی ماموران پلیس سبب عزت و اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و تقویت مشارکت همگانی می‌ شود.
در پایان این مراسم با تکریم از زحمات سرهنگ علی امیریان فرمانده سابق انتظامی آق قلا؛ سرهنگ مجید زائری به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید پلیس این شهرستان معرفی شد.
شهرستان آق قلا در شمال گرگان مرکز استان گلستان واقع است.
3014/6203
*خبرنگار: مجید میهن دوست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا