علی کریمی ، محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران

سرویس خبری روزنامه ارک: بینندگان برنامه تلویزیونی 90 علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را به عنوان محبوبترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب کردند.

به گزارش ایرنا، درابتدای این برنامه سوال مسابقه پیام کوتاه درباره انتخاب محبوبترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران ازبین خداداد عزیزی، علی کریمی وفرهاد مجیدی پخش شد که درنهایت کریمی باکسب حدود 52درصد آراء به عنوان محبوبترین بازیکن دو دهه اخیر از نظر بینندگان برنامه تلویزیونی 90 انتخاب شد.

در این نظر سنجی دو میلیون و 777 هزار نفر حضور یافته بودند .علی کریمی بعد از انتخاب شدن به عنوان محبوب ترین بازیکن در برنامه 90 متنی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و در توضیح نوشت: باز هم مثل همیشه شرمنده ام کردید دوستان، از خدا فقط میخواهم که این توان بهم بده تا یک روز هم از عمرم مونده بتونم لطف های شما عزیزان رو جبران کنم.

در ادامه این برنامه ، گزارشی از سن و سال بازیکنان تیم ملی و لزوم پوست اندازی تیم کی روش برای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه پخش شد. سپس عملکرد نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا و حذف تراکتورسازی و فولاد از این مسابقات بررسی شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا