تشییع پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در استان اردبیل آغاز شد

پایگاه خبری ارک خبر-اردبیل:

با حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار اردبیل
تشییع پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در استان اردبیل آغاز شد
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در اردبیل تشییع شد.

به گزارش ارک خبربه نقل از فارس از اردبیل، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، شهردار، مسؤولان و اقشار مختلف مردم تشییع شهدای گمنام در اردبیل آغاز شد.

استاندار اردبیل در حاشیه این مراسم در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد:حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد که مردم ولایت‌مدار استان اردبیل قدردان و مدیون شهیدان بزرگواری هستند که با خون خودشان حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

 مجید خدابخش با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در استان اردبیل اظهار کرد: یکی از راه‌های حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور در فضا و مکان‌هایی است که با حضور شهدا عطرآگین شده‌ است.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه انقلاب اسلامی هستند، افزود: افرادی که با شجاعت مثال‌زدنی خود به شکلی مظلومانه در راه انقلاب و وطن به درجه شهادت نائل شدند جای ستایش دارند و بزرگداشت این شهیدان امر بسیار باارزش و بااهمیتی تلقی خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی که در نزد شهدا دیده می‌شد، به استقلال و امنیت موجود در کشور دست یافتیم و بایستی با ادامه دادن راه شهدا و تمسک جستن به آرمان‌های اصلی انقلاب، مانع  از‌بین رفتن خون شهدای انقلاب بزرگ اسلامی باشیم.

 خدابخش عنوان کرد: با حضور گسترده و مناسب مردم استان اردبیل در مراسم بزرگداشت و تشییع شهدای گمنام اقدام مناسبی در ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی برداشته شد و بار دیگر مردم ولایت‌مدار استان اردبیل نشان داد که قدردان و مدیون شهیدان بزرگواری است که با خون خودشان حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا