پیکر 16 شهید گمنام دفاع مقدس وارد زاهدان شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیکر پاک این شهدا که با استقبال شماری از مسئولان و مردم شهید پرور ساعت 9:30 دقیقه با پرواز تهران وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد در شهرهای مختلف استان تشییع و خاکسپاری می شود.
سرهنگ پاسدار حمزه دهقان گفت: مراسم وداع با این شهدای بزرگوار امشب با حضور اقشار مختلف مردم مومن و خداجو در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار می شود.
وی ادامه داد: همزمان با ایام فاطمیه 270 شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع و خاکسپاری می شوند که از این شهدا 240 شهید گمنام و 30 شهید شناسایی شده هستند.
وی تصریح کرد: یک شهید در سپاه سلمان زاهدان، سه شهید در شهر بزمان، سه شهید در بمپور ایرانشهر، سه شهید در قصرقند، سه شهید در سرباز، یک شهید در پایگاه نیروی دریایی سپاه چابهار و 2 شهید دیگر نیز در منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان تشییع و خاکسپاری می شوند.
سرهنگ دهقان اظهار داشت: روز پنجشنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر یک شهید در سپاه سلمان زاهدان و پیکر سه شهید در شهر بزمان و بقیه شهدا نیز شنبه هفته آینده در دیگر نقاط استان تشییع و خاکسپاری می شوند.
وی افزود: همچنین مراسم وداع با پیکر این شهدا پنجشنبه شب در خاش و جمعه شب در ایرانشهر و چابهار با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: با تشییع 16 شهید گمنام جدید در سیستان و بلوچستان، این استان مفتخر به میزبانی 93 شهید گمنام در 30 نقطه می شود.
وی گفت: با توجه به عشق و علاقه زیاد مردم شهید پرور و ولایی سیستان و بلوچستان به شهدای گمنام، این شهدا در تمام شهرهای بزرگ استان خاکسپاری شده اند.
3213**3042 خبرنگار: اکبر نوری **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا