پیکر شهید گمنام در دانشگاه صنعتی سیرجان به خاک سپرده شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی سیرجان امروز میزبان شهیدی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بودند.
دانشجویان این داشگاه که از ساعتی قبل از شروع تشییع برای استقبال منتظر ورود پیکر شهید بودند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا راه شهدا را دفاع از ارزش ها و تبعیت از رهبری عنوان کردند.
سپس آیین وداع با شهید در محوطه دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار شد و امام جمعه سیرجان در این آیین پیام شهدا را فاطمی بودن و عاشورایی شدن عنوان کرد.
حجت الاسلام سید محمود حسینی گفت: امروز بعد 37 سال شاهد تشییع پیکر شهدایی هستیم که برای مقابله با استکبار جان خود را از دست دادند و به ظالمان جهان پاسخی کوبنده دادند.
وی افزود: ملت ما با شهدا زنده و ادامه دهنده راه آنهاست که اگر غیر از این بود این بصیرت و دشمن شناسی را نداشت و مقابل مستکبران عالم زانو می زد در حالی که می بینیم استکبار جهانی و آمریکا در مقابل این ملت و ارداه آهنینش که از شهدا گرفته، زانو زده است.
پیکر پاک 17 شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس دوشنبه 9 اسفند با استقبال مسئولان و مردم وارد کرمان شد و پس از تشییع در شهرها و دانشگاه های مختلف استان به خاک سپرده می شوند.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7435/3028

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا