رئیس بنیاد مستضعفان: 37 هزار سند بنیاد علوی در کشور به محرومان واگذار شده است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در بازدید از گاوداری صنعت کشت و قیام وابسته ایوان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است امسال نیز 18 هزار سند دیگر در کشور واگذار شود که تاکنون 16 هزار سند واگذار شده و تا پایان سال جاری 2 هزار سند باقی مانده نیز واگذار خواهد شد.
وی افزود: سند املاک بنیاد علوی برای محرومان و واجدان شرایط در کشور صادر می شود که تاکنون در استان ایلام توسط این بنیاد سه هزار و 470 سند واگذار شده است.
سعیدی کیا تاکید کرد: امروز قرار است، سند مالکیت به یک هزار و 70 نفر از محرومان واجد شرایط در شهرستان چرداول توسط این بنیاد واگذار شود.
وی همچنین با توسعه گاوداری 700 راسی ایوان به یک هزار راس موافقت کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه بنیاد مستضعفان گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال مردم در مناطق محروم است.
به گزارش ایرنا، گاوداری 700 راسی ایوان که توسط کشت و صنعت قیام از شرکت های وابسته به بنیاد مستضعفان کشور دهه فجر امسال راه اندازی شد اکنون با 200 تلیسه شروع به فعالیت کرده و تا شهریور سال آینده قرار است با ظرفیت کامل یک هزار راس گاو شیری فعالیت کند.
این گاوداری برای 35 نفر به صورت مستقیم و 100 نفر به صورت غیر مستقیم شغل پایدار ایجاد کرده است.
محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور روز چهارشنبه به منظور بازدید از طرح های سرمایه گذاری بنیاد و همچنین واگذاری یک هزار و 70 فقره سند املاک بنیاد علوی به محرومان به استان ایلام سفر کرده است.
خبرنگار: حسن کهزادیان – ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7177/9002

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا