بسیج شدن برای ایجاد نشاط و شادی در جامعه، عیب نیست

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، سید بیوک موسوی روز چهارشنبه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان با بیان اینکه جامعه نیازمند شادابی و نشاط است، افزود: توقع از دستگاه های اجرایی این است که با برگزاری برنامه های مختلف، از ظرفیت های خود برای آموزش و ترویج محتواهای مورد نیاز در امور فرهنگی و اجتماعی بهره بگیرند.
وی به ضرورت تلاش برای افزایش آگاهی شهروندان نسبت به تبعات منفی مصرف کالاهای خارجی تاکید کرد و ادامه داد: در این خصوص نیازمند فرهنگ سازی در سطح استان هستیم.
موسوی به ضرورت بهره گیری از شیوه های خلاقانه تبلیغاتی برای آموزش محتواهای مورد نیاز فرهنگی و اجتماعی به شهروندان اشاره کرد و گفت: چنان که در سطح جامعه مشاهده می شود، برخی بنگاه های خصوصی با ابتکارات تبلیغاتی موجب افزایش مصرف یک کالای خاص در جامعه می شوند بنابراین دستگاه ها و نهادی دولتی نیز می توانند برای پیشبرد اهداف آموزشی خود از روش های خلاقانه و تاثیر گذار تبلیغی استفاده کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت جمع آوری متکدیانی که شمار آنان در سطح استان بسیار کم است، تاکید کرد و افزود: فرمانداری زنجان مکلف است طی دو تا سه ماه آینده در این خصوص اقدام جدی کند.
براساس گزارش ستاد ساماندهی متکدیان استان زنجان، در مجموع 36 متکدی حرفه ای و ثابت در سطح شهر زنجان شناسایی شده اند که هر کدام از آنان با وجود اجرای چندین مرتبه عملیات جمع آوری، دوباره به چرخه تکدی گری باز می گردند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا