سردار رادان: تبعیت از ولایت و حفظ آرمان های انقلاب هدف شهداء بود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان عصر چهارشنبه در مراسم یادواره 730 شهید شهرستان فردیس در مصلی نماز جمعه امام خمینی(ره) این شهرستان،افزود: شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم با تمسک به حضرت زهرا(س) و اباعبدالله الحسین(ع) وارد مسیر شدند.
وی با اشاره به رابطه ای که میان شهداء دفاع مقدس، مدافع حرم، امربه معروف و نهی از منکر وجود دارد، اظهار داشت: شهداء در مسیری قدم برداشتند که مسیر انقلاب اسلامی بود.
وی اظهار داشت: چرا شهداء دفاع مقدس در شب عملیات در قبل و حین عملیات از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مدد می خواستند؟ زیرا حضرت زهرا(س) شهیده راه ولایت است.
وی ادامه داد: اگر شهداء سربند یا اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت زهرا(س) بر پیشانی می بستند برای این بود که حسین زمان خود را به شهادت نرسانند.
رادان گفت: اگر شهدای مدافع حرم از بارگاه حضرت زینب(س)و حضرت رقیه(س) دفاع نمی کردند چه می شد؟ مگر می شود فاطمی و زینبی بود، ولی انقلابی نبود.
وی بیان کرد: وقتی ولی امر می گویند که انقلابی هستم، ما نیز باید انقلابی باشیم اگر کسی اینگونه فکر نمی کند باید خود را درمان کند زیرا در غیر این صورت زمین می خورد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: اگر برخی منتظر هستند که خانواده شهداء ایران اسلامی اجازه بدهند که فتنه گری سیاسی، فرهنگی، نفوذی مسیر خود را باز کنند، خیلی اشتباه می کنند. کشور مستحضر به ولی امر، خون شهداء، آه پدران و مادران، همسران و فرزندان شهداء است.
وی اظهار داشت: اگر کشور ایران از کشورهای دیگر یک سر و گردن بلندتر است، برای این است که سر و جان برای ولی امر داده است.
سردار رادان افزود: اگر دشمن جرات حمله به ایران را ندارد به این خاطر است که شهدای اقتدار ما شهدایی از جنس شهید تهرانی مقدم بودند.
رادان گفت: آمریکایی ها به ما اجازه نداده بودند که یک نارنجک بسازیم و سیم خاردار به ما نمی دادند و بلد هم نبودیم که خودمان داشته باشیم، به برکت مسیر انقلابی بوده است.
وی ادامه داد: ترامپ می گوید من مانند دولت اوباما عمل نمی کنم، اگر به خاورمیانه وارد شویم، به طور یقین دستاوردهای بهتر و بیشتری خواهیم داشت، شما این همه هزینه کردید اما به نتیجه نرسیدید.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی بیان کرد: آنها نه تنها از گذشته درس عبرت نگرفتند، بلکه می خواهند در خاورمیانه به امتیازات بیشتری دست پیدا کنند اما خانواده شهداء و مردمی که پای انقلاب اسلامی ایستادند و خون ها دادند و مشقت ها را تحمل کردند به دشمنان این هشدار را می دهند که مطمئن باشید هر کجا وارد خاک ایران شوید با مشت محکم و سد آهنین و با ایمان راسخ مواجه می شوید زیرا ما لحظه ای از آرمان های امام و راه شهداء و رهبری جدا نخواهیم شد.
وی در ادامه افزود: اگر مسیر رشد،تعالی و بالندگی و افتخار را برای کشور می خواهیم باید پشت سر ولی امر حرکت کنیم بدانید اگر روزی از مسیر ولایت خارج شدیم بایستی آماده باشیم که سر حسین زمان را ببرند و بدانند تا در مسیر ولایت هستیم جای هیچ عرض اندامی برای کسی نمی گذاریم.
وی افزود: اگر داعش جرات نمی کند به سمت مرزهای ما نزدیک شود دلیل آن مدافع حرم است داعش را در آنجا زمین گیر کردند به برکت شهداء انقلاب اسلامی همواره بیمه شده و خواهد ماند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا