اقتدار کشورمان در سایه ایثارگری شهداء و جانبازان است

پایگاه خبری ارک خبر-آذربایجان غربی:

اقتدار کشورمان در سایه ایثارگری شهداء و جانبازان است
فرماندار پلدشت گفت: شاخص‌های فرهنگی، هویت هر کشوری به حساب می‌آید و ما باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا را فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال بدهیم.

به گزارش ارک خبربه نقل از فارس از پلدشت، اکبر عبدالله‌نژاد ظهر امروز در چهارمین جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن فرمانداری پلدشت برگزار شد، گفت: ایثار و شهادت بالاترین مقامی است که انسان در دنیا می‌تواند به آن دست پیدا کند.

فرماندار پلدشت با اشاره به نقش موثر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: شاخص‌های فرهنگی، هویت هر کشوری به حساب می‌آید و ما باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا این فرهنگ را به نسل جوان انتقال بدهیم.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه اقتدار و نقش آفرینی کشورمان در سایه ایثارگری جانبازان و شهداء است، گفت: دفاع مقدس، فرهنگی برتر است و باید ترویج پیدا کند.

وی تصریح کرد: باید تا می‌توانیم با تجلیل از خانواده‌های معزز شهداء، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان گوشه‌ای از زحمت‌های این عزیزان را جبران کنیم.

فرماندار پلدشت با اشاره به مسئله تهاجم فرهنگی افزود: آموزش‌وپرورش نقش حساس و تاثیر گذاری دارد و باید تمام تلاش خود را در این زمینه بکار گیرد.

به گفته وی شهداء مختص به یک فرد یا گروه نیست و به کل جامعه تعلق دارد.

اسماعیل مافی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدشت نیز در این جلسه با اشاره به 22 اسفند گفت: همزمان با 22 اسفند همایش بزرگ سالروز بزرگداشت شهداء، تکریم مادران و همسران شهداء و ایثارگران و روز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پلدشت برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم همکاری همه نهادها برای برگزاری مراسم روز شهداء تصریح کرد: همزمان با 22 اسفند مراسم غبارروبی مزار شهدا راس ساعت 10 صبح در مزار شهداء و همایش روز شهداء، تکریم مادران و همسران شهداء نیز ساعت 10:30 در مجتمع بصیرت پلدشت برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا