دماوند در نقشه‌های هوایی نسبت به مناطق دیگر سرسبزتر باشد/ درختکاری بهترین راه مبارزه با آلودگی هواست

پایگاه خبری ارک خبر-دماوند:

امام جمعه دماوند:
دماوند در نقشه‌های هوایی نسبت به مناطق دیگر سرسبزتر باشد/ درختکاری بهترین راه مبارزه با آلودگی هواست
 ارک خبربه نقل ازفارس:امام جمعه دماوند با بیان اینکه دماوند باید در نقشه‌های هوایی باید نسبت به مناطق دیگر سرسبزتر باشد، گفت: درختکاری بهترین راه برای مبارزه با آلودگی هواست.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی امروز در مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در منطقه چشمه اعلای دماوند اظهار کرد: همه باید با حفظ محیط زیست و کاشت نهال کمک کنیم تا دماوند سرسبزتر شود.

وی ادامه داد: این موضوع به برنامه‌ریزی و بحث کارشناسی نیاز دارد برای اینکه بدانیم چه درختانی در کدام نقطه و با چه روش آبیاری باید کاشته شود؛ دماوند به سبب موقعیت خاص در استان تهران، باید نهال بیشتری هرساله در این منطقه کاشته شود.

امام جمعه دماوند گفت: اگر مردم همه کمک کنند که امسال درختان زیادی کاشته شود، شهرستان دماوند سرسبزتر خواهد شد؛ بحث درختکاری بهترین راه برای مبارزه با آلودگی هواست و به بهداشت و درمان نیز کمک می‌کند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: آب و هوای مطلوب می‌تواند سبب جذب فرهنگیان، دانشگاهیان، حوزویان و علمای بزرگ به شهرستان دماوند باشد؛ دماوند در نقشه‌های هوایی باید نسبت به مناطق دیگر سرسبزتر باشد.

وی بیان کرد: دماوند باید به قطب مذهبی، علمی، فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و بهداشتی و درمانی شرق استان تهران تبدیل شود و همه باید در راستای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

دکمه بازگشت به بالا