انهدام باند سارقان کيف قاپ // هنگام خريد مراقب كيف قاپان باشيد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

انهدام باند سارقان کيف قاپ // هنگام خريد مراقب كيف قاپان باشيد

رئيس پليس آگاهي استان از انهدام يك باند كيف قاپ در شهر اصفهان خبر داد و گفت: در ايام پايان سال مراقب جيب برها و كيف قاپ ها باشيد.

سرهنگ “ستار خسروي ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان اصفهاني مبني بر کيف قاپي از آنان توسط دو موتور سوار ، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پايگاه غرب پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت.

وي افزود: در اين زمينه گشت هاي ويژه كمين و شكار پليس آگاهي به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال شدند.

سرهنگ خسروي بيان داشت: يکي از واحد هاي گشتي متوجه رفتارهاي مشکوک دو موتورسوار شدند که در گوشه اي از ميدان در حال انتخاب سوژه هاي سرقت خود بودند كه آنها را تحت نظر قرار دادند و حين ارتكاب سرقت دستگير كردند.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: اين سارقان در بازجوئي هاي بعمل آمده به سرقت 150 ميليون ريال از شهروندان اصفهاني اعتراف كردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در پايان با اشاره به تحويل متهمان به مراجع قضائي به همشهريان توصيه كرد: با توجه به نزديك شدن ايام پايان سال و افزايش خريدهاي ويژه نوروز و شلوغي بازارها مردم مراقب جيب برها و كيف قاپ باشند و حتي الامكان از حمل پول نقد اجتناب كنند و کيف خود را در دستي که به سمت ديوار يا جدول کنار خيابان است بگيريند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا