شکوفایی اصفهان در کمتر از یک سال/جمالی نژاد استان اصفهان را زبان زد جهانیان می کند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شکوفایی  اصفهان  در کمتر از یک سال/جمالی نژاد استان اصفهان را  زبان زد جهانیان می کند
به گزارش پایگاه خبری  ارک خبر، اگر نگاهی به کلانشهر اصفهان بیندازیم،  اجرای ابر پروژه عمرانی، فضا ی سبز و آثار باستانی ، آرامش و  تثبیت قوانین شهروندی همه و همه نشان از مدیریت درست و به جای شهردار و مسئولین شهری دارد که با تمام توان خود در حال انجام وظیفه هستند. دیده ی بیدار و امیدوار مردم اصفهان  به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت و  با مدیریت خوب شهرداری و روابط عمومی که ارتباط نزدیک و صمیمی با اصحاب رسانه دارند موجب شده که  ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند تا شهری پویا و خلاق را به شهروندان و گردشگران هدیه دهند .
ما همیشه شاهد لطف، زحمات  و تلاش های خستگی ناپذیر شهردار اصفهان، روابط عمومی شهرداری و همکاران محترم ارتباط رسانه بوده ایم و از کمک های بی دریغتان به  شهر بهره بردیم.
اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن شهردار اصفهان در مسیر پیشبرد شهری خلاق و گردشگر  و پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی شهر عزیزمان اصفهان ، بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است.
در پایان از تمام عوامل شهرداری و همکاران ارتباط رسانه نهایت تشکر و قدردانی را دارم و حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد ، به شما و همکاران  محترمتان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می نماییم.
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است، آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی ، شادی ، پیروزی ، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.
خدایای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی ، عشق و محبت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان برای همگی در سال جدید روزی حضرت مریم (س) ، قصر آسیه ، قلب خدیجه ، عفت فاطمه ، جمال یوسف ، ثروت قارون ، حکمت لقمان و ملک سلیمان و عاقبت بخیری را آرزومندم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا