دستگيري سارقان 40 ميليارد ريالي اموال منازل در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دستگيري سارقان 40 ميليارد ريالي اموال منازل در اصفهان

– رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي وانهدام باند هشت نفره سارقان حرفه اي  منازل و كشف  40 ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

 

سرهنگ كارآگاه “ستار خسروي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس  اظهار داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر سرقت از منزل وي در جنوب شهر اصفهان،بررسي موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ خسروي افزود: كارآگاهان تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز و با انجام يك سري اقدامات تخصصي سه سارق حرفه اي را شناسايي كردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت : اين سه سارق در بازجوئي هاي بعمل آمده به سرقت از منازل شهروندان با همدستي پنج سارق ديگر اعتراف كردند.

خسروي با اشاره به اينكه 9 كيلو گرم نقره و يك كيلو گرم طلاجات مسروقه از مخفيگاه سارقان كشف شد افزود: در مجموع 40 ميليارد ريال اموال مسروقه كشف شد.

رئيس پليس آگاهي اصفهان در پايان با اشاره به تحويل هر هشت متهم به مراجع قضائي به شهروندان توصيه كرد: از دادن كليد به كارگراني كه جهت تعمير مراجعه مي كنند خودداري كنيد. طلا،جواهرات و وجوهات نقد خود را به صندوق امانات و افراد مطمئن بسپاريد.هنگام ترك منزل به خودروها و موتورسواراني كه اطراف منزل شما با سرنشين متوقف شده اند و مشكوك هستند، توجه و شماره پلاک هاي آنها را ثبت کنيد، از وسائل ايمني منزل از قبيل نرده و دزدگير و… استفاده کنيد. قفل درب ورودي منزل را به حفاظ توپي مجهز کرده به نحوي که خارج از درب قرار نگيرد.از درب  هاي آکاردئوني و ضد سرقت براي آپارتمان استفاده کنيد. پنجره هاي مشرف به کوچه داراي حفاظ و نرده باشند. درب بالکن و پشت بام به قفلهاي مطمئن و حفاظ مجهز باشد. هنگام ترک منزل ، آنرا به افراد مطمئن و آشنا بسپاريد. از قرار دادن وجوه نقد , طلاجات و … در معرض ديد پرهيز کنيد. در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك د با پليس 110 تماس بگيريد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا