جذب ٧٧ هزار مشترک جدید گاز در آذربایجان شرقی در سال ٩٣ ثبت شد

خبرگزاری ارک: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، پارسال با جذب بیش از ٧٧ هزار مشترک جدید گاز در آذربایجان شرقی جدید در بخشهای شهری و روستایی، تعداد مشترکان خود را به بیش از یک میلیون و ٣٠٠ هزار مورد افزایش  مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: از تعداد 77هزار مشترک جذب شده  در سال گذشته ، ٥٣ هزار و ٤٦٨ مورد مربوط به بخش شهری و ٢٤ هزار و ١٧٥ مورد نیز مربوط به بخش روستایی است. ولی‌ الله دینی، درباره دیگر اقدامات شرکت گاز این استان طی سال گذشته، گفت: نصب نزدیک به ٢١ هزار علمک گاز جدید در سطح استان، در قالب نصب بیش از پنج هزار انشعاب شهری و ١٥ هزار و ٦٦٢ انشعاب در بخش روستایی از دیگر فعالیتهای شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در بازه زمانی یاد شده بوده است.

وی، به میزان شبکه گذاری انجام شده در سال گذشته نیز اشاره کرد و‌ افزود: به منظور انجام عملیات گازرسانی به شهرها و روستاهای استان، بیش از ٩٦٥ هزار کیلومتر شبکه گذاری انجام شده که از این مقدار، ١٧٥ هزار کیلومتر متعلق به بخش شهری و بیش از ٧٩٠ هزار کیلومتر در بخش روستایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ‌با اشاره به انجام عملیات گازرسانی به ٢٠٠ روستای استان در سال ٩٣، تصریح کرد: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، در شش ماه نخست امسال، ١٦٠ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا