امدادگران هلال احمر جوان گمشده در ارتفاعات شبستر را نجات دادند

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

امدادگران هلال احمر جوان گمشده در ارتفاعات شبستر را نجات دادند

رئیس جمعیت هلال احمر شبستر گفت: نجاتگران شبستر موفق شدند بعد از ساعت ها جستجو جوان گمشده در ارتفاعات شمال شرقی شهرستان را نجات دهند.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، علی غفاری شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شبستر مبنی بر گم شدن یک جوان اهل تبریز در مناطق روستایی بخش صوفیان شبستر، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر در قالب دو تیم امدادی بهمراه اهالی روستای ترپ در منطقه اعلام مفقودی حاضر شده و به جستجو و نجات فرد مذکور اقدام کردند.

وی ادامه داد: این عملیات که از شب جمعه شروع شده و تا صبحگاه شنبه نیز ادامه یافته بود، متاسفانه نتیجه ای در بر نداشت و از صبح شنبه اکیب امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر در قالب دو تیم مجددا در محل حاضر و اقدام به جستجو کردند و تیم جمعیت هلال احمر تسوج نیز به محل اعزام و عملیات جستجوی جوان گمشده وارد فاز جدیدی شد و شکل گسترده و سریع بخود گرفت.

رئیس هلال احمر شبستر خاطر نشان کرد: خوشبختانه با انجام عملیات جستجو و نجات تیم های اعزامی و پس از پنج ساعت جستجو، نجاتگران موفق به شناسایی فرد گمشده در یکی از ارتفاعات منطقه کوهستانی روستای ترپ شده  و بلافاصله وی را نجات دادند.

غفاری با اشاره به اینکه این جوان صحیح و سالم به خانواده نگران تحویل داده شد، تصریح کرد: در این عملیات چهار تیم هلال احمر شبستر و یک تیم هلال احمر تسوج و یک تیم از معاونت امداد و نجات هلال احمر آذربایجان شرقی و اهالی خونگرم روستای ترپ حضور داشتند.

دکمه بازگشت به بالا