بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد برگزار می‌شود

پایگاه خبری ارک خبر-یزد:

از ۲۲ شهریور؛

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد برگزار می‌شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد از ۲۲ شهریورماه خبر داد.

ارک خبربه نقل ازمهر:علی غیاثی ندوشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری هر ساله جشنواره تئاتر در استان یزد اظهار داشت: این جشنواره امسال با شعار «صحنه برای زندگی» برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد قرار است از روز ٢٢ شهریورماه سال جاری به مدت چهار روز در شهرستان یزد برگزار شود.

غیاثی ندوشن افزود: این جشنواره مانند سال پیش در دو بخش اصلی صحنه ای و فرعی خیابانی و نمایشنامه خوانی برگزار خواهد شد که تنها بخش اصلی جشنواره، رقابتی خواهد بود.

مدیرکل ارشاد استان یزد ادامه داد: در جشنواره امسال محدودیتی برای ارائه متون اقتباسی وجود ندارد و درخواست کنندگان می توانند با بیان دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر و تشخیص گروه گزینش آثار، به بخش رقابتی راه یابند.

وی یادآور شد: به هر گروه نمایشی راه یافته به بخش اصلی جشنواره، بر اساس پارامترهای مندرج در فراخوان، تفاهم نامه مشارکت در تولید منعقد شده و مطابق نظر و برآورد هیئت بازبینی، کمک هزینه تولید، تا سقف مبلغ ٢ میلیون و ٥٠٠ هزار  تومان پرداخت خواهد شد.

غیاثی ندوشن اظهار داشت: به گروه‌های شهرستانی که نمایش‌های خود را به اجرای عموم گذاشته باشند، حتی در صورتی که به جشنواره راه پیدا نکنند، کمک هزینه اجرای عموم پرداخت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا