رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور مطرح كرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور مطرح كرد:

 

افزايش كيفيت ساخت و ساز نتيجه تعامل شهرداري و نظام مهندسي/ اتفاقاتي خوب در انتظار كلانشهرهاي كشور

 

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور گفت: همكاري و تعامل شهرداري با سازمان نظام مهندسي مي تواند منجر به كيفيت ساخت و ساز و ايمني بيشتر در جهت رفاه بهره برداران و خاطر امنيت شهروندان شود.

 

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور با شهردار اصفهان ديدار و پيرامون مسائل مختلف شهري گفت و گو كرد.

 

فرج الله رجبي در اين ديدار با بيان اينكه در خصوص دو محور اساسي با شهردار اصفهان صحبت كرديم، اظهار كرد: نحوه مديريت لايحه درآمد پايدار شهرداري و مديريت شهري دو محور اساسي صحبت با شهردار اصفهان به عنوان شهردار يكي از كلانشهرهاي بزرگ كشور بود.

 

وي تصريح كرد: از شهرداري اصفهان درخواست كرديم هماهنگي هاي لازم را با ساير شهرداري هاي كلانشهرهاي كشور انجام دهند تا در بخش درآمدهاي پايدار و مديريت شهري لوايحي كه به صحن مجلس مي رسد كاملتر بوده و منجر به تحول در كلانشهرهاي كشور شود.

 

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بايد در فرصتي كوتاه جلساتي را با كلانشهرهاي كشور پيرامون اين موضوعات برگزار كرد تا ديدگاه هاي آنها را  جمع آوري و در اختيار مجلس قرار دهيم تا نتايج آن سبب رقم خوردن اتفاقاتي خوب براي شهرهاي كشور شود.

 

وي با بيان اينكه شهرداري اصفهان و سازمان نظام مهندسي استان هر كدام در حوزه مسئوليت خودشان از بهترين هاي كشور هستند، اضافه كرد: انتظار مي رود همكاري و تعامل اين دو دستگاه با يكديگر بتواند منجر به كيفيت ساخت و ساز و ايمني بيشتر در جهت رفاه بهره برداران و خاطر امنيت شهروندان شود.

 

رجبي با تاكيد بر اينكه اصفهان جزو شهرهاي برخوردار از مهندسين بسيار خوب و توانمند است، گفت: با اين وجود اين مسئله بازهم جاي رشد و ارتقاء دارد. ساخت و ساز به طور حتم بايد توسط متخصصين و افراد داراي صلاحيت حرفه اي صورت بگيرد. بايد در اين زمينه فرايندها تعريف شده و نظارت و كنترل هاي خاص انجام پذيرد تا اطمينان پيدا كنيم اين متخصصان كارهاي خود را به خوبي انجام دهند.

 

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور با بيان اينكه با تاكيدات شهردار اصفهان همكاري هاي بيشتري ميان شهرداري اصفهان و سازمان نظام مهندسي رخ مي دهد، گفت: اين موضوع سرفصل بسيار خوبي براي همكاري هاي دوجانبه و موثر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا