برگزاری چهارمین جشن گلریزان شرکای تجاری کسب وکار شرکت فولاد مبارکه

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

برگزاری چهارمین جشن گلریزان شرکای تجاری کسب وکار شرکت فولاد مبارکه

با جمع آوری حدود ۲۰ میلیارد ریال و با حضور ۱۰۰ شرکت طرف قرارداد فولاد مبارکه انجام شد

به گزارش خبرنگار فولاد، چهارمین جشن گلریزان شرکای تجاری کسب وکار فولاد مبارکه، ویژۀ آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، به میزبانی این شرکت در مجموعۀ فرهنگی – ورزشی فردوس برگزار شد و طی آن با حضور حدود یکصد شرکت از شرکای تجاری کسب وکار فولاد مبارکه، مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

در این ضیافت که به گفتۀ دکتر سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه، میزبان اصلی آن خداوند مهربان بود، بار دیگر شرکای تجاری کسب وکار فولاد مبارکه گرد هم آمدند تا با محوریت فولاد مبارکه زمینۀ آزادی همنوعان خود را فراهم آورند و جامعۀ پیرامون خود را به محل مصفاتری برای زندگی مبدل کنند.

این گزارش حاکی است در بخش نخست این مراسم دکتر بهرام سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه، ضمن قدردانی از تشریک مساعی همۀ شرکتهای زیرمجموعه و طرف قرارداد فولاد مبارکه گفت: یکی دیگر از افتخارات فولاد مبارکه این است که در شبهای ماه مبارک و در ایام لیالی قدر در خدمت همۀ کسانی است که در کنار فعالیت اقتصادی خود، دغدغۀ مسائل اجتماعی جامعه را نیز دارند.

وی با تأکید بر اینکه در چنین برنامه هایی به واقع میزبان اصلی، خداوند مهربان است و اوست که شاهد و ناظر بندگانی است که در راه او انفاق میکنند، گفت: به لطف خداوند و با همت همۀ شرکای تجاری کسب وکار فولاد مبارکه، این چهارمین برنامه ای است که توفیق یافته ایم برای خدمت به زندانیان جرائم غیرعمد برگزار کنیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در سه جشن گلریزان سالهای قبل فولاد مبارکه، به ارادۀ خداوند و با همت همۀ شرکای تجاری این شرکت، بیش از یک هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند، خاطرنشان کرد: هیچ لذتی بالاتر از این نیست که انسان توفیق و لیاقت خدمت به همنوع خود را داشته باشد؛ وقتی یک پدر، یا به عبارت بهتر، ستون و محور یک خانواده، که ناخواسته گرفتار شده و از خانواده جدا افتاده است به آغوش گرم آنان بازمیگردد، آنگاه درمی یابیم که دنیا میتواند جای بهتری برای زندگی باشد، اگر بین هیچ فرزند و پدری جدایی نباشد.

دکتر سبحانی با بیان اینکه بنا به فرمودۀ خداوند در قرآن کریم، به یقین آنان که در راه خداوند انفاق میکنند، چندین برابر آن را به طور مشهود و نامشهود از خداوند متعال در دنیا و آخرت دریافت خواهند کرد، افزود: همۀ ما در زندگی شخصی و همچنین در محیط کار خود با حوادث به خیرگذشتۀ زیادی سروکار داشته و داریم؛ اگر نیک بنگریم خواهیم دید که هریک از این حوادث اگر به خیر نمیگذشتند یا نگذرند، همۀ ما دائما با چندین و چند حادثۀ تلخ و ناگوار مواجه بودیم. یکی از علتهای حادث نشدن همۀ این اتفاقها انفاق بخشی از مال در راه خداوند است.

وی حضور مدیران عامل و شرکای تجاری کسب وکار فولاد مبارکه را در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد افتخار بزرگی برای فولاد مبارکه دانست و تصریح کرد: به خاطر داشته باشیم زندانی شدن یک شخص در اثر جرمی غیرعمد، فقط زندانی شدن خود آن شخص نیست؛ بلکه بروز این مشکل منجر به گرفتاری یک خانواده و چه بسا یک فامیل میشود و چنانچه به موقع برای آزادی این فرد اقدامی صورت نگیرد، آنگاه باید متلاشی شدن کانون یک خانواده و در پی آن گسترش ناهنجاریهای اجتماعی را نظاره گر باشیم. به خاطر داشته باشیم با زندانی شدن یک فرد، بیشترین آسیب را افراد خانواده و اطرافیان او متحمل میشوند.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: به خاطر داشته باشیم وقتی هزار زندانی آزاد میشوند به واقع هزار خانواده آزاد شده اند؛ خانواده هایی که از پدر و مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر تشکیل شده است. آزادی یک هزار نفر زندانی به واقع یعنی آزادی چهار تا پنج هزار نفر از افراد همین جامعه ای که در آن زندگی میکنیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا