کلاهبرداری میلیاردی اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن دولتی در زاهدان

پایگاه خبری ارک خبر-سیستان وبلوچستان:

سردار رحیمی خبر داد:

کلاهبرداری میلیاردی اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن دولتی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۶ عضو هیئت مدیره تعاونی مسکن به دلیل کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی به بهانه فروش مسکن در زاهدان دستگیر و ۳۰۰ مالباخته نیز شناسایی شده‌اند.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، سردار حسین رحیمی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن متعلق به یکی از ادارات دولتی زاهدان تحت عنوان فروش و سرمایه‌گذاری در پروژه عمرانی مسکن در یکی از مناطق تهران از تعدادی از اعضا کلاهبرداری کرده‌اند، بررسی موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی‌های میدانی و مشخص شدن کلاهبرداری، ۶ عضو هیئت مدیره این تعاونی را شناسایی کرده و با هماهنگی مراجع قضائی آنان را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری بودند تصریح کرد: این افراد در تحقیقات تخصصی پلیس به کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی تحت عنوان فروش و سرمایه‌گذاری در پروژه عمرانی مسکن اعتراف کردند.

سردار رحیمی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ شاکی در این پروژه شناسایی شده‌اند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا