کسب مدال نقره شمشیرباز گیلانی به همراه تیم ملی شمشیربازی ایران در آسیا

پایگاه خبری ارک خبر-گیلان:

کسب مدال نقره شمشیرباز گیلانی به همراه تیم ملی شمشیربازی ایران در آسیا
محمد رهبری شمشبر باز گیلانی تیم ملی شمشیربازی ایران به همراه تیم ملی ایران توانست به مقام نائب‌قهرمانی بازی های آسیایی دست پیدا کند.

به گزارشارک خبربه نقل از فارس، در رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا اسلحه سابر، تیم ملی شمشیربازی ایران در بخش مردان با شکست برابر کره جنوبی در دیدار نهایی به مدال نقره بازی‌های آسیایی دست پیدا کند.

در این رقابت‌ها تیم ملی ایران با ترکیب محمد رهبری، مجتبی عابدینی، علی پاک‌دامن و محمد فتوحی به مصاف حریفان آسیایی‌اش رفت و در دیدار پایانی مقابل تیم ملی کره جنوبی با نتیجه  ۴۵ بر ۴۲ شکست خورد و در سکوی دوم آسیا ایستاد.

تیم‌ ‌ملی ‌سابر مردان ایران پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی چین تایپه را ۴۵ – ۲۶ شکست داد و به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

پیش‌ازاین نیز محمد رهبری شمشیرباز گیلانی تیم ملی ایران توانسته بود در رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش سابر انفرادی آقایان به مدال نقره دست پیدا کند.

این عنوان نائب قهرمانی باعث جهش فوق‌العاده محمد رهبری در رنکینگ فدراسیون جهانی شمشیربازی شده است. رهبری در رده‌بندی فدراسیون جهانی ۹۱ پله صعود کرد و در جایگاه سی‌ام قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا