آمادگي 100 درصدي پليس اصفهان براي تامين امنيت راهپيمائي روز قدس

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

آمادگي 100 درصدي پليس اصفهان براي تامين امنيت راهپيمائي روز قدس

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه  شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس يك وظيفه ديني و انساني است از آمادگي 100 درصدي اين فرماندهي براي تامين امنيت اين مراسم در تمام نقاط استان خبر داد.

 

سردار” عبدالرضا آقاخاني” در گفت وگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار داشت:  امروز قدس نه تنها متعلق به مسلمانان  است بلكه قلب تمامي مردم جهان از كوچك و بزرگ گرفته تا پير و جوان براي آن مي تپد و دل هر انساني با مشاهده مظلوميت ساكنان سرزمين اشغال شده فلسطين به درد مي آيد.

وي افزود: روز قدس  يادگار معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) است كه هوشمندانه جمعه آخر ماه رمضان هر سال را به نام روز قدس نامگذاري كردند و با اين نام گذاري تاريخي خود جهان را بر عليه ظلم و ستم رژيم اشغالگر قدس خروشاندند .

اين مقام مسئول با بيان اينكه هر سال اهميت راهپيمايي روز جهاني قدس بيشتر از سال قبل مي شود گفت: امسال نيز با توجه به افزايش توطئه هاي رژيم صهيونيستي  در كشورهاي اسلامي و ايجاد تفرقه در بين مسلمانان اين راهپيمايي از اهميت خاصي برخوردار است و قطعاً اين بار نيز ملت بزرگ و انقلابي ايران اسلامي يك بار ديگر همزمان با موج خروشان جامعه جهاني در حمايت از مردم مظلوم فلسطين به پا خواسته و فرياد تظلم خواهي آنان را به گوش جهانيان خواهد رساند.

سردار آقاخاني با بيان اينكه شركت در راهپيمايي روز قدس يك وظيفه ديني و انساني است از آمادگي 100 درصدي فرماندهي انتظامي استان براي تامين امنيت اين مراسم در سراسر استان خبر داد و گفت: اقدامات اين فرماندهي در دو حوزه امنيتي  و ترافيكي انجام مي شود تا انشاء اله شاهد هرچه با شكوهتر اين مراسم در استان هميشه سرافراز اصفهان باشيم.

وي از آمادگي  تمامي  كاركنان اين فرماندهي و خانواده هاي آنان براي شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس خبر داد و گفت: نيروهاي انتظامي نيز همگام و همدوش با ساير امت حزب اله علاوه بر تامين امنيت مراسم در صفوف راهپيمائي شركت كرده و فرياد انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيستي سرخواهند داد و يك بار ديگر با آرمان هاي امام (ره) و شهدا پيمان بسته و اعلام خواهند كرد كه تا آخرين قطره خون پشتيبان ولايت و پاسدار ارزش هاي انقلاب اسلامي خواهند بود.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا