رضایت مردم اولویت کاری مدیران البرز باشد

سرویس خبری روزنامه ارک- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز گفت: رضایت مردم اولویت کاری مدیران باشد در این صورت ساختار اداری متحول خواهد شد.

عبادالله کامکار در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع بر گرفته از فرهنگ غنی اسلامی ایرانی است، اظهار کرد: یکی از برنامه های تحول ساختار اداری کشور طرح تکریم ارباب رجوع است و هدف نهایی این طرح برخورد توام با احترام و عطوفت است.

کامکار در ادامه گفت: برای رضایت و برآورده شدن توقعات قانونی و شرعی ارباب رجوع تحقق این برنامه مهم منوط به داشتن نیروی انسانی در سازمان هایی مختلف است.

وی پای بندی به اخلاق اسلامی، خوش رفتاری با ارباب رجوع، برخورد توام با تواضع و احترام، مهر و محبت نسبت به ارباب رجوع، برخورداری از توانمندی و تخصص، داشتن نظم و انظباط در کار و رعایت اولویت های زمانی کارکنان را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: این ویژگی ها زمانی در منابع انسانی تجلی خواهد کرد که کارکنان و سازمان ها به سمت و سوی آموزش و آگاهی پیش بروند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز گفت: باید رضایت مردم در راستای وظایف سازمانی اولویت کاری مدیران باشد.

وی در پایان گفت: باید این باور را ایجاد کنیم که ارباب رجوع، درست می گوید و یقین داشته باشیم در بسیاری از مواقع شکایات ارباب رجوع می تواند پیشنهاد باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا