فعالیت شرکت نفت در هورالعظیم متوقف شود

سرویس خبری روزنامه ارک-استاندار خوزستان گفت: ظرف دو تا سه روز آینده كار شركت نفت در هورالعظیم باید متوقف شود چون فعالیت این شركت در هورالعظیم مسائل و مشكلاتی را در پی داشته است.

به گزارش مهر، عبدالحسن مقتدایی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با گرد و غبار استان خوزستان اظهار كرد: سازمان جنگل ها و مراتع كشور از اول به منظور کاهش گرد و غبار اعلام همكاری كرده و گفتند كه تابع تصمیمات استانی هستیم.

وی افزود: همه دستگاه هایی كه برای تصمیم گیری و اجرای برنامه نیاز به دستور از مركز دارند باید به ما اعلام كنند چون اگر قرار باشد در مركز برای ما تصمیم گیری كنند از اهداف خود فاصله می گیریم.

مقتدایی خطاب به مدیركل محیط زیست خوزستان گفت: لایحه تمرد شركت نفت را تنظیم و تقدیم دادگستری كنید. من نمی دانم چرا قدرت خود را تبدیل به التماس کردن کرده ایم. متاسفانه تنها دستگاهی كه در اینگونه جلسات حضور پیدا نمی كند نفت است؛ بنابراین لایحه فوق را در این جلسه به علت تمردهای متعدد تنظیم و تقدیم دادگستری خواهیم كرد.

مقتدایی ادامه داد: ظرف دو تا سه روز آینده كار شركت نفت در هورالعظیم باید متوقف شود چون فعالیت این شركت در هورالعظیم مسائل و مشكلاتی را در پی داشته و نماینده شركت نفت به منظور چاره اندیشی در این جلسات حضور پیدا نمی كند.

استاندار خوزستان تصریح كرد: سند بلند مدت برنامه ششم عمدتا تنظیم شده است. كارهای جاری سال ۹۴ باید مشخص شده و به صورت مستمر انجام شوند. برای سال ۹۴ نیز یک برنامه پنج گانه هم می توانیم تنظیم كنیم كه ساخت و ساز در استان با توجه به الزامات موجود باید شكل دیگری به خود بگیرد.

به ویژه اماكن دولتی و آموزشی در و پنجره ها باید استاندار سازی شوند.

وی در پایان درخواست كرد: در كنار وام مسكن، وام کم بهره را به مردم بدهند تا در و پنجره های خود را دوجداره کنند و مانع نفوذ گرد و غبار شوند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا