اطعام 56 هزار مددجو بر سفره مهربانی خیران

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اطعام 56 هزار مددجو  بر سفره  مهربانی خیران
بیش از 56هزار574 نفر از ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ماه مبارک رمضان  اطعام شدند.
توزیع سبدکالا توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و دیدار  نیکوکاران با خانواده های تحت حمایت به منظور تامین نیازهای اولیه مددجویان از برنامه های کمیته امداد استان اصفهان بوده  است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حمید رضا شیران ، مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با بیان  اهداف این نهاد در برگزاری سفره های مهربانی و سفره های ایتام در طول ماه مبارک رمضان ، گفت: بیش از 56هزار574 نفر از ایتام و مددجویان تحت حمایت این نهاد با در ماه مبارک رمضان  اطعام شدند.
شیران با اشاره به  توزیع بیش از 41 هزار436 سبد کالا در قالب طرح اطعام و توشه برکت در بین خانواده های تحت حمایت گفت: برای تامین این سبدهای کالا بیش از 281 میلیون و 121 هزار ریال کمک های مردمی جمع آوری و هزینه شده است.
مدیر کل کمیته اصفهان هدف از توزیع سبد کالا در بین نیازمندان را کمک به معیشت و وضعیت اقتصادی خانواده های تحت حمایت  دانست و افزود: دستگیری از نیازمندان در شرایط مختلف با حفظ کرامت انسانی آنها  از رسالت های این  نهاد است .
وی با بیان اینکه مردم و خیران این استان اصفهان در ماه رمضان بیش از 80میلیارد ریال در سرفصل های مختلف به نیازمندان کمک کرده اند، افزود: از این مبلغ حدود 28میلیارد ریال غیرنقدی وبیش از 52 میلیارد ریال به صورت نقدی بوده است.
شیران با تقدیرازهمراهی خیران در به ثمر رسیدن برنامه های این نهاد  اذعان داشت:حفظ، نگداشت  و بالا بردن  این روحیه همکاری و تعاون در جامعه از اهداف اصلی کمیته امداد است .
شیران  با اشاره به  اینکه  این نهاد همچنان به کمک های مردمی نیازمند است به روش های نوین پرداخت اشاره کرد و افزود: نیکوکاران  می توانند کمک های خود را ازطریق تلفن همراه یا سامانه ussd   و شماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* و یا شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت مجازی ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد به نیازمندان پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا