همراهی و همدلی، لازمه ارتقای فرهنگ ترافیک در اصفهان است

پایگاه خبری  ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان در بازدید از کانون طاها:
همراهی و همدلی، لازمه ارتقای فرهنگ ترافیک در اصفهان است
کانون فرهنگی هنری طاها از سال گذشته با شروع طرح سه شنبه‌های بدون خودرو توسط پویش مردمی ترافیک اصفهان در راستای تقویت فرهنگ دوچرخه سواری در خیابان چهارباغ عباسی، حضور فعال و موثری داشته است. 
به گزارش پویش مردمی ترافیک اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان، علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل وترافیک اصفهان و سعید ساکت مدیر پویش مردمی ترافیک اصفهان از کانون فرهنگی هنری طاها (دوچرخه سواران جوان) بازدید کرده و در روند فعالیت‌های این گروه در راستای رسیدن به هوای پاک قرار گرفتند.
برای ارتقای فرهنگ ترافیک در کلانشهر اصفهان، همراهی وهمدلی مردم و گروه‌های فرهنگی نیاز است
مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری طاها اظهار داشت: اقدامات این کانون فرهنگی هنری به دنبال ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در شهر و همچنین همکاری آنها با پویش مردمی ترافیک اصفهان بسیار موثر بوده و باعث جذب جمعیت زیادی از جوانان شهر شده است که نتایج این اقدامات به زودی قابل مشاهده خواهد بود.
وی ادامه داد: با توسعه روند فعالیت پویش مردمی ترافیک اصفهان که با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک تشکلیل شده است و خوشبختانه با رویکردی که اخیرا شهرداری اصفهان داشته است، همکاری و همراهی این مجموعه‌ها و گروه‌ها برای ارتقای فرهنگ ترافیک می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد .
شهردار اصفهان افزود: امید است با حمایت شهرداری اصفهان و همراهی و همدلی مردم، این اقدامات در حوزه وسیع‌تر به وقوع بپیوندد و باعث تداوم و افزایش دیگر اقدامات فرهنگی هنری و ترافیکی در راستای رسیدن به هوای پاک و ارتقای فرهنگ ترافیک از این گروه‌ها و مجموعه‌ها شود.
برای حضور فعال در سه شنبه‌های بدون خودرو تلاش کردیم
فرشید پاکروان مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طاها با اشاره به فعالیت‌های این کانون تصریح کرد: کانون فرهنگی طاها در اکثر فعالیت‌ها اعم از هنری، علمی، ورزشی وفرهنگی که عنوان کانون است وارد شده و با همت شهردار اصفهان درباره دوچرخه، دوچرخه‌سواری ومباحث ترافیکی سعی در وارد شدن به این موضوع را کردیم.
وی درباره چگونگی روند این کانون بیان کرد: کانون فرهنکی طاها با برگزاری همایش‌های متفاوت سعی در آشنایی نوجوانان و جوانان منطقه با مسائل فرهنگی و راهکارهای دستیابی به هوای پاک و ارتقای فرهنگ ترافیک دارد تا بدین وسیله هم باعث درگیری نوجوانان و جوانان و هم باعث درگیری خانواده آنها با مسئله دوچرخه و دوچرخه‌سواری شود.
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طاها تصریح کرد: این کانون 300 عضو دارد که جوانان و نوجوانان منطقه را در برمی‌گیرد و در هر برنامه به فراخور آن برای شرکت مردم فراخوانی طراحی می‌شود که مورد استقبال قرار گرفته و باعث همراهی آنان با گروه فرهنگی هنری طاها می‌شود.
وی افزود: از مردادماه سال گذشته که طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در خیابان چهارباغ عباسی درحال برگزاری است سعی در حضور فعال و مداوم در این طرح را داشتیم. سال گذشته گروه طاها در تمام سه شنبه‌های ایام تابستان و همچنین در طول مدارس در صورت امکان همایش برگزار می‌کردند و امسال نیز بعد از تعطیلی مدارس شاهد حضور آنها در سه شنبه‌های بدون خودرو هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا