مسئول فروش اعضای بدن داعش از تلعفر گریخت

پایگاه خبری ارک خبر-نینوا:

مسئول فروش اعضای بدن داعش از تلعفر گریخت

 
یک منبع محلی در استان نینوا از فرار یکی از سرکرده های داعش موسوم به ابو الاکباد که مسئول فروش اعضای بدن بود، از تلعفر خبر داد.

به گزارشارک خبربه نقل از مهر ، یک منبع محلی در استان نینوا از فرار ابو الاکباد از سرکرده های بارز داعش و مسئول فروش اعضای بدن در داعش برای کسب درآمد در کشورهای همسایه از تلعفر خبر داد.

این منبع بیان کرد: مسئول فروش اعضای بدن  داعش به همراه سه نفر از همراهانش از تلعفر گریخته و به مقصد نامعلومی رفته است. وی  که به ابو الاکباد معروف است و تابعیت یک کشور عربی در قاره آفریقا را دارد در یکی از روستاهای تلعفر در ۵۵ کیلومتری غرب موصل حضور داشت.

منبع مذکور تاکید کرد:  ابوالاکباد در فروش بیش از ۵۰۰ تکه از اعضای بدن به قاچاقچیان اعضای بدن انسان دست داشته است. وی از فروش اعضای بدن میلیونها دلار به دست آورده است.

این منبع افزود: پدیده فرار و پنهان شدن داعشی ها نشان دهنده این است که داعش روز به زوال است و افراد باقیمانده یا خود را تسلیم نیروهای عراقی می کنند یا سرنوشت مرگ در انتظار آنهاست.

شایان ذکر است که داعش از حدود یکسال قبل پس از اینکه منابع درآمد خود از نفت و سرقت میادین نفتی در صلاح الدین، کرکوک و نینوا را از دست داد؛ به سرقت اعضای بدن عوامل خود در بیمارستان های نینوا و دیگر مناطق با هدف کسب درآمد روی آورده است.

دکمه بازگشت به بالا