نشتی لوله انتقال آب به صفه در باشگاه بیلیارد/فرونشست نداریم

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان مطرح کرد:

نشتی لوله انتقال آب به صفه در باشگاه بیلیارد/فرونشست نداریم

 معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: آب نشتی از لوله انتقال آب پل فلزی به ناژوان در باشگاه بیلیارد نفوذ کرد و دلیل این نشتی در دستور کار است.

ارک خبربه نقل ازمهر:احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ایجاد شده در خصوص ترکیدگی لوله آب شهرداری اصفهان در محدوده خیابان حکیم نظامی اظهار داشت: این لوله به منظور آبرسانی به فضای سبز صفه استفاده می‌شود و طی هفته اخیر دوبار دچار نشتی آب شده است که در یک مورد آب به باشگاه بیلیارد نفوذ کرده است.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها فنی در خصوص چرایی نشتی آب از این لوله در دست بررسی است، افزود: برخی دلیل این نشتی آب را فرونشست زمین می دانند که ما این نظریه را رد می کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه به احتمال قوی نشتی آب در محل‌های اتصال لوله است، ادامه داد: بر این اساس دو موضوع ضربه کله قوچی که ناشی از فشار بالای آب در هنگام تغییر مسیر در لوله است و همچنین بی کیفیت بودن لوله‌های استفاده شده در این پروژه در دست بررسی ماموران و کارشناسان خدمات شهری در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه این خط لوله از چهار سال گذشته و از پل فلزی به سمت صفه راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: حجم آبی نیز که توسط این لوله جابجا می شود بسیار زیاد است و هر چند وقت یکبار نیز آب در این لوله‌ها جاری می‌شود.

مصور با اشاره به اینکه با توجه به راه‌اندازی تصفیه خانه سپاهانشهر استفاده از این لوله به حداقل خواهد رسید، افزود: احتمال از دور خارج شدن استفاده از این لوله برای آبیاری فضای سبز وجود دارد و طرح مطالعاتی اجرای این پروژه نیز در دست بررسی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا