تبریز می‌تواند پایتخت گردشگری تمام کشورهای جهان باشد

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

وزیر ورزش و جوانان در تبریز:

تبریز می‌تواند پایتخت گردشگری تمام کشورهای جهان باشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: هرچند تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است، اما ما معتقدیم تبریز می‌تواند پایتخت گردشگری تمام کشورهای جهان باشد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، مسعود سلطانی‌فر در جلسه مشترک وزارت ورزش و جوانان با ستاد استانی تبریز ۲۰۱۸ که از صبح امروز پنج شنبه در استانداری آذربایجان شرقی در حال برگزاری است، اظهار داشت: آذربایجان شرقی از استان‌های مهم، تاثیرگذار و محور در توسعه شمالغرب کشور است.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی در این استان در سطح مطلوبی قرار دارد.

سلطانی‌فر اعلام کرد: با هم‌گرایی و همکاری که بین مدیران استانی آذربایجان شرقی وجود دارد، سرعت توسعه استان در وضعیت بسیار خوب و قابل تاملی قرار گرفته است که می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها  باشد.

وی همچنین افزود: آذربایجان شرقی علاوه بر اینکه دارای جاذبه‌های فرهنگی، مذهبی و طبیعی گردشگری است، از استعدادها و پتانسیل‌های ورزشی خوبی نیز برخوردار است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: هرچند تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است، اما ما معتقدیم پتانسیل‌های موجود در تبریز می‌تواند این شهر را به عنوان پایتخت گردشگری تمام کشورهای جهان معرفی کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ابعاد گردشگری و یکی از ظرفیت‌های جذب گردشگر برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی است و به همین دلیل باید برای تبریز ۲۰۱۸ برنامه‌های فراوانی در این زمینه داشته باشیم.

سلطانی‌فر اعلام کرد: امروز با تمام لشکرمان در وزارت ورزش در تبریز حاضر هستیم تا درباره برنامه‌های ورزشی متنوع مختص تبریز ۲۰۱۸ همفکری کنیم.

وی تصریح کرد: از اول دی‌ماه ۹۶ تا پایان سال ۲۰۱۸ قرار است مسابقات مختلف ورزشی توسط فدراسیون‌های ورزشی در تبریز برگزار شود. در هر صورت تلاش‌مان این است که به برگزار شدن این سال تاریخی به نحو احسن کمک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان اضافه کرد: تبریز ۲۰۱۸ فرصتی تاریخی و طلایی است که می‌توان بهره‌برداری‌های زیادی در جهت توسعه گردشگری در استان و در کشور برد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا