پروژه های زیست محیطی شهر اصفهان به بهره برداری می رسد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فردا  در قالب هر هفته چند افتتاح؛

پروژه های زیست محیطی شهر اصفهان به بهره برداری می رسد

فردا در قالب شصت و ششمین برنامه از سری برنامه های «هر هفته، چند افتتاح» با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر پروژه های “زیست محیطی شهر” با اعتبار ۲هزار و 470 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، وضعیت آلایندگی هوا و کمبود آب در اصفهان، شهرداری این کلانشهر را برآن داشت تا با اجرای پروژه های متنوع به حفظ محیط زیست و فضاهای سبز شهر اصفهان کمک کند. در این راستا فردا در قالب شصت و ششمین برنامه «هر هفته، چند افتتاح» ۲ پروژه به بهره برداری و عملیات اجرایی ۲ پروژه زیست محیطی آغاز می شود.

پروژه های که فردا با حضور مدیران شهری به بهره برداری می رسد شامل  “تصفیه خانه تکمیلی پساب سپاهان شهر” برای آبیاری عرصه های فضای سبز جنوب شهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و   “ایستگاه پمپاژ و خط انتقال پساب تصفیه خانه شاهین شهر” برای آبیاری فضای سبز شمال شهر اصفهان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال است.

در برنامه فردا عملیات اجرایی تصفیه‌خانه تکمیلی پساب شاهین‌شهر به منظور آبیاری عرصه‌های فضای سبز شمال شهر اصفهان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

همچنین عملیات تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه کمپوست شهر اصفهان با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی می شود.

یکی دیگر از برنامه مهم فردا انعقاد و امضا قرارداد «سرمایه گذاری در تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اصفهان در ازای واگذاری پساب مابین شهرداری اصفهان و شرکت آب فاضلاب استان اصفهان» به منظور آبیاری فضای سبز شهر است.

اخبار و گزارشات این مراسم همراه با گزارش تصویری از آن متعاقبا فردا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا