پرواز حجاج اصفهانی به سوی خانه خدا

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

از صبح امروز آغاز شد
پرواز حجاج اصفهانی به سوی خانه خدا
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: برای ایام حج امسال فرودگاه بین‌المللی اصفهان میزبان 6 هزار و 344 مسافر از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

به گزارش ارک خبربه نقل از فارس، حسن امجدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروازهای حج فرودگاه اصفهان از 12 مردادماه امسال برقرار و طی این عملیات‌ها 6 هزار و 344 مسافر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند؛ 5 هزار 750 زائر از استان اصفهان و 390 زائر از استان چهارمحال و بختیاری در قالب 44 کاروان هستند و نخستین پرواز در ساعت 6:30 صبح امروز 12 مرداد انجام گرفت.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و تدابیر انجام شده فرودگاه اصفهان آمادگی لازم را دارد که به بهترین نحو ممکن نسبت به اعزام حجاج اقدام نماید؛ از اقدامات مؤثر در این خصوص راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی پیامکی به شماره 1000100300 که آخرین اطلاعات مربوط به پروازهای حج را در اختیار مدیران کاروان قرار می‌دهد است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان همچنین از راه‌اندازی بخش حج پرتال فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی خبر داد و عنوان نمود که زائران و مدیران کاروان و آحاد مردم می‌توانند با مراجعه به آدرس isfahan.airport.ir از اخبار مربوط به عملیات حج فرودگاه اصفهان و تغییرات پروازی مطلع گردند.

وی در ادامه به عملیات تحویل و چک بار غیر همراه حجاج اشاره و عنوان کرد: این عملیات از صبح روز چهارشنبه 11 مرداد آغاز و کاروان‌ها موظف شده‌اند که حداقل 48 ساعت قبل از پرواز نسبت به تحویل بار زائرین خود اقدام نمایند.

امجدی از انجام آیین بدرقه زائرین در روز پنجشنبه در ترمینال فرودگاه اصفهان خبر داد و خاطر نشان کرد: با بسیج کلیه امکانات در اختیار خود و سازمان‌های مربوطه در تلاش هستیم بهترین خدمات را به زائرین بیت‌الله الحرام ارائه نماییم که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی میز خدمت در طول ایام حج در ترمینال خارجی جهت پاسخگویی و راهنمایی حجاج اشاره کرد.

، فرودگاه اصفهان پس از فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد و گلستان در رتبه چهارمین فرودگاه پرترافیک پروازهای حج تمتع قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا