ثبت نام تورهاي مسافرتي كلاهبرداري بود

پایگاه خبری ار ک خبر-اصفهان:

ثبت نام تورهاي مسافرتي كلاهبرداري بود

فردي كه با درج آگهي هاي تقلبي در فضاي مجازي تحت عنوان تورهاي مسافرتي از كاربران كلاهبرداري كرده بود توسط ماموران پليس فتاي اصفهان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ “سيد مصطفي مرتضوي ” رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت :در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر ثبت نام و پرداخت مبالغي بابت تورهاي مسافرتي و اين موضوع كه هيچ خدماتي به آنها ارائه نشده، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: افراد شاكي اظهار داشتند در فضاي مجازي و سايت ديوار آگهي اي را مشاهده مي كنند كه در آن تورهاي مسافرتي ارزان قيمت با عنوان”تورهاي لحظه آخري” درج شده كه پس از تماس با فرد آگهي دهنده مبلغ سفر را براي رزرو آنها در تور دريافت مي كند اما متوجه مي شوند كه هيچ توري در ميان نبوده و اين آگهي براي كلاهبرداري بوده است.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با انجام اقدامات تخصصي در فضاي مجازي متهم در خارج از استان اصفهان شناسايي كه با هماهنگي مقام محترم قضايي و اعزام اكيپي از ماموران پليس فتا در مخفيگاه خود دستگير و به استان اصفهان انتقال داده شد.

سرهنگ مرتضوي افزود: متهم ابتدا منكر بزه انتسابي شده اما در مواجه با مدارك و مستندات قانوني به 22 مورد كلاهبرداري از كاربران تحت عنوان ثبت نام تورهاي لحظه آخري به مشهد مقدس،كيش،قشم و ديگر شهرها اعتراف كرد.

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به كاربران فضاي مجازي توصيه كرد: بدون تحقيق و بررسي دقيق در مورد آگهي هاي درج شده در فضاي مجازي اقدام به خريد كالا يا خدمات نكنيد و زودتر از موعد پولي بابت آن پرداخت نكنيد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا