10 كشته و 3 مجروح در تصادفات جاده اي اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

10 كشته و 3 مجروح در تصادفات جاده اي اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_رئيس پليس راه استان از وقوع سه حادثه رانندگي در جاده هاي اصفهان طي 24 ساعت گذشته و فوت 10 نفر و مجروحيت سه نفر ديگر خبر داد.

سرهنگ “حسين پورقيصري” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : بامداد امروز ماموران پليس راه “كاشان-قم” از برخورد يك سواري پرايد با كاميون بنز در جاده قديم “قم” مطلع و به محل اعزام شدند.

وي با اشاره به اينكه در اثر اين حادثه رانندگي چهار سرنشين و راننده پرايد در دم جان باختند ادامه داد: علت وقوع اين حادثه رانندگي توسط كارشناسان تجاوز به چپ كاميون اعلام شده است .

سرهنگ پورقيصري در ادامه از واژگون شدن يك سواري سمند در محور “شهرضا-سميرم” به علت عدم توجه به جلو توسط راننده خبر داد و اظهار داشت : در اثر اين حادثه رانندگي پدر و دو فرزند يك خانواده فوت و مادر مجروح شد.

پورقيصري افزود: در حادثه اي ديگر كه در محور “پادنا” به “سي سخت ” اتفاق افتاد يك سواري پژو 405 به علت عدم توجه راننده به جلو واژگون شد كه راننده و يك سرنشين آن فوت و دو سرنشين ديگر خودرو مجروح شدند.

رئيس پليس راه اصفهان در پايان با اشاره به افزايش حجم سفرها در فصل تابستان از رانندگان خواست ، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگي كنند و از پرداختن به كارهايي كه موجبات حواس پرتي را فراهم مي كند پرهيز، تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده اي نباشيم.#

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا