مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با نماینده مردم شهرستان نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تیران و کرون و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با نماینده مردم شهرستان نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تیران و کرون و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

مدیرکل امور مالیاتی استان با حضور در فرمانداری شهرستان تیران و کرون با آقای ابوترابی نماینده مردم شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، آقای رحمانی فرماندار شهرستان تیران و کرون و حجه الاسلام و المسلمین رشیدیان امام جمعه شهرستان تیران و کرون دیدار و گفتگو نمودند. در این جلسه که با هدف بررسی وضعیت مالیاتی شهرستان برگزار شد آقای ابوترابی با تاکید بر لزوم پرداخت مالیات از زحمات مدیرکل امور مالیاتی در راستای ارتقای سطح اداره امور مالیاتی شهرستان مهردشت تقدیر و تشکر نمودند. در بخش دیگر جلسه حجه الاسلام و المسلمین رشیدیان امام جمعه شهرستان تیران و کرون نیز با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) در کتاب شریف نهج البلاغه در خصوص مالیات به مالک اشتر، پرداخت مالیات را مهمترین مسئله در تأ مین رفاه مردم دانستند و با اشاره به جایگاه پرداخت مالیات در راستای تامین امنیت بیان داشتند: آنچه در بیان حضرت علی (ع) وارد شده است موید این نکته است که با پرداخت مالیات می توان به امنیت دست یافت که این تقدم و تاخر بوجود آمده حاکی از اهمیت پرداخت مالیات است. ایشان همچنین با اشاره به تامین بودجه کشورهای توسعه یافته از محل مالیات، ارائه خدمات متناسب با مالیات دریافتی را دارای اهمیت دانستند. مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در این جلسه ضمن اشاره به ابلاغیه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در خصوص تسهیلات مالیاتی بیان داشتند: تمهیدات خوبی در راستای پذیرش مالیات ابرازی اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی بوجود آمده است. ایشان واریز ارقام به حساب 107 شهرداری و 870 دهیاری سطح استان از محل عوارض ارزش افزوده را نقطه عطفی در خدمت رسانی به مردم دانستند و بیان داشتند: متاسفانه تاسیس شرکت های کاغذی یکی از آفات نظام ارزش افزوده است که تدابیر بسیاری در راستای برخورد با این شرکتها اندیشیده شده است. مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به جایگاه هیئت های حل اختلاف مالیاتی در رسیدگی های مالیاتی بیان داشتند:یکی از مهمترین اهداف تشکیل هیئت های حل اختلاف تحقق عدالت مالیاتی است.شایان ذکر است در این جلسه آقای سوادکوهی به عنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان تیران و کرون معرفی و از زحمات آقای سبحانی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا