۴۰ نقطه جدید اصفهان به استفاده از خدمات تلفن همراه تجهیز شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه اصفهان:

۴۰ نقطه جدید اصفهان به استفاده از خدمات تلفن همراه تجهیز شد

مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان با اشاره به راه‌اندازی ۴۰ پروژه نصب سیستم تلفن همراه در سطح استان گفت: ۱۵۰ پروژه نصب زیرساخت شبکه دیتا نیز در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، مهدی حیدرزاده شامگاه پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از ۶۳۳ پروژه شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در راستای توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: اکوسیستم مجموعه‌ای از سازمان ها، افراد و اشیا هستند که به واسطه اشتراک گذاری دیجیتال با یکدیگر ارتباط می گیرند.

وی بسترسازی زیرساخت و توسعه باند پهن در حوزه تلفن همراه و فیبر نوری را از اهداف راه اندازی اکوسیستم دیجیتال عنوان کرد و افزود: تفکیک ترافیک داخلی و خارجی و توسعه زیر ساخت دیتا از دیگر اهداف راه‌اندازی این اکوسیستم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه امروز ۷۸ پروژه شبکه اف تی تی اچ بهره‌برداری می‌شود، گفت: ۱۶۸ پروژه نیز در حوزه نصب تجهیزات و سوئیچ به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۴۰ پروژه نصب سیستم تلفن همراه در سطح استان اصفهان گفت: ۱۵۰ پروژه نصب زیرساخت های شبکه دیتا نیز در هفته دولت امسال در اصفهان به بهره‌برداری رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا