حذف کالای خارجی دارای مشابه تولید داخل در بازارهای کوثر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

حذف کالای خارجی دارای مشابه تولید داخل در بازارهای کوثر
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری خبرداد:

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداري اصفهان گفت: حذف بسياري از محصولات خارجي ارائه شده در بازارهاي روز کوثر که مشابه داخلي آن ها در کشور موجود است به منظور حمايت از کالاي ايراني در دستور کار قرار گرفته است.

اصغر کشاورز راد  اظهار کرد: از شهریورماه سال گذشته حذف کالاهای خارجی که مشابه داخلی آن ها در کشور موجود است در دستور كار قرار گرفت البته برخی از محصولات همچون مواد آرايشي و بهداشتي چون با استقبال مردمي روبرو بود را نمي شد حذف كرد گرچه اولويت با عرضه محصولات داخلي است.

وی ادامه داد: در هر بازار روز کوثر بین ۵ تا ۱۵ هزار نوع کالا وجود دارد که عمده محصولات آنها در داخل کشور تولید می شوند که با برگزاری جشنواره كالاي ايراني در سال گذشته سعي در اشاعه  فرهنگ استفاده از همين كالاها كرديم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداري اصفهان عنوان کرد: ما اول از توليدات بومي استان و بعد توليدکنندگان کشوري حمايت مي کنيم و اين حمايت ها باعث شده که بسياري از آنها حتي صاحب “برند” شوند.

وی اضافه کرد: جشنواره لوازم التحریر نیز باتوجه به بازگشایی مدارس در همين راستا طراحي و در حال اجراست و تا ۱۵ مهرماه در بازارهاي روز کوثر ادامه  دارد؛ در اين جشنواره، عرضه لوازم التحرير به صورت مستقيم از کارخانه و با قيمت عمده عرضه مي شود.

کشاورز راد خاطرنشان کرد: به مناسبت های مختلف همچون ماه مبارک رمضان، ماه محرم، عید نوروز نیز فروش ویژه از کالاهای ايراني در بازارهاي روز کوثر برگزار مي شود.

دکمه بازگشت به بالا