برقراری ۵۱۹ تماس با مرکز ۱۲۵ همدان و انجام ۹ عملیات

پایگاه خبری ارک خبر-همدان:

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد:

برقراری ۵۱۹ تماس با مرکز ۱۲۵ همدان و انجام ۹ عملیات

ارک خبربه نقل ازمهر: رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۱۹ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۹ تماس منجر به عملیات شده است.

محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: شرکت در ۶ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۵۱۹ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۹ مورد منجر به عملیات شده، ۱۷ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۵۲ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۴۴۱ ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۶ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در دیزج، حریق باغ در شهرک الوند، حریق انباری در اعتمادیه، حریق اتاقک تریلر در میدان فرودگاه، نشت سوخت خودرو در میرزاده عشقی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک بهشتی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در جولان، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در سعیدیه و عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در شهرک فرهنگیان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی گفت: تعداد ۳ نفر نجات یافته در این عملیات گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا