ماجرای کشف جسد دریده شده در اسدآباد

پایگاه خبری ارک خبر-همدان:

ماجرای کشف جسد دریده شده در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: جسد مردی 30 ساله که بخشی از سر و صورت او توسط جوندگان و حیوانات آسیب دیده بود، کشف شد.

ارک  خبربه  نقل ازایرنا:سرهنگ اسماعیل جمشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهالی یکی از روستاهی مجاور اسدآباد از وجود جسدی رها شده در این منطقه خبر می دهند که عوامل پلیس برای بررسی صحنه در محل حضور می یابد.
وی بیان کرد: طبق بررسی ماموران انتظامی بر اساس قرائن و شواهد به ویژه وضعیت جسد کشف شده، حدود هفت تا هشت روز از حضور این جسد در این محدوده گذشته است.
وی بیان کرد: ریزش برف و پوشیده شدن روی جسد موجب شده بود که کسی از حضور آن مطلع نشود ولی با گرم شدن هوا و آب شدن برف ها، جسد نمایان می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: تحقیقات اولیه گویای این بود که قسمتی از سر و صورت و گردن این جسد توسط حیوانات جویده و دریده شده است.
سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: مقرر شد با همکاری شورای اسلامی روستاها، در زمینه گزارش های ارائه شده درباره مفقود شدن افراد در 10 روز گذشته تحققاتی صورت گیرد.
وی گفت: پس از تحقیقات صورت گرفته خانواده جسد فاقد هویت مشخص شد و آنها پس از روئیت جسد آن را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی اسدآباد ادامه داد: پس از طی تشریفات قانونی جسد تحویل خانواده شد ولی تحقیق پلیس برای روشن شدن علت اصلی این مرگ مشکوک ادامه دارد.
وی اظهار کرد: اولیای این مرد 30 ساله تاکنون از کسی شکایتی نداشته اند با این وجود پرونده ای در دادسرا و انتظامی اسدآباد برای روشن شدن ابعاد این موضوع گشوده شده است.
نخستین کشف جسد در سالجاری مربوط به اواخر فروردین ماه است که جسد 2 زن از رودخانه اشتران تویسرکان بیرون کشیده شد.
همچنین اردیبهشت امسال کودک خردسال 1.5 ساله پس از سقوط در کانال فاضلاب در شهر همدان جان خود را از دست داد که جسد وی پس از 2 ساعت تلاش توسط آتش نشانان کشف شد.
تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان همدان نیز 16 خرداد امسال جسد یک مرد حدود 50 تا 55 ساله را از سد اکباتان شهر همدان خارج کردند.
2 روز پس از این واقعه در 18 خرداد جسد یک جوان 30 ساله از داخل سد بابانظر واقع در شهرستان رزن خارج شد.
همچنین تیم غواصی تیرماه سالجاری پس از 2 روز تلاش موفق شدند جسد یک جوان را از سد شنجور رزن خارج کنند.
اواخر تابستان امسال نیز جسد رها شده یک مرد 36 ساله در حاشیه یک پل در حوالی یکی از روستاهای شهر قهاوند و کشف شد.
همچنین مهر ماه جسد یک زن جوان در حاشیه گردنه اسدآباد کشف و به مراجع قضایی برای بررسی و تشخیص هویت تحویل داده شد.
جسد مثله شده یک مرد میانسال نیز در کنار رودخانه ای در نزدیکی شهر جورقان از توابع شهرستان همدان کشف شد که تاکنون قاتل یا قتلان این مرد دستگیر نشدند و همچنان پرونده بر روی میز پلیس آگاهی قرار دارد.
آبان ماه امسال پس از کشف جسد یک مرد 59 ساله در داخل گونی در محل میدان شیرسنگی شهر همدان این موضوع به سوژه خبری رسانه ها تبدیل شد که با تلاش پلیس آگاهی قاتل آن شناسایی و دستگیر شد.
دی ماه نیز یک جسد در یخچال یک دستگاه خودرو باری نیسان در همدان کشف شد که با توجه به شواهد موجود، این مرد کارتن خواب به علت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا