مراسم یادبود شهید حججی و اربعین دو شهید گمنام در ایلخچی برگزار شد

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

مراسم یادبود شهید حججی و اربعین دو شهید گمنام در ایلخچی برگزار شد

 مراسم یادبود شهید حججی از شهدای مدافع حرم و شهید جنگجو از شهدای دوران دفاع مقدس و نیز مراسم اربعین دو شهید گمنام در ایلخچی برگزار شد

به گزارش ارک خبربه نقل ارمهر، مراسم یادبود شهید حججی از شهدای مدافع حرم و شهید جنگجو از شهدای دوران دفاع مقدس و نیز مراسم اربعین دو شهید گمنام به همّت حوزه بدر و با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و بخشداری ایلخچی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری نماینده ولایت فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سخنانی گفت: خوشا بحال این دو شهید گمنام که چنین مراسم پرشور و معنوی دراین شهر برپا نمودند تا ثابت کنند که شهدا را هرگز تنها نخواهند گذاشت.

وی اضافه کرد:مزار شهدا مقدس است و باید ضمن زیارت تربت پاک آنها، با برپایی مراسم‌های مختلف جوانان را با اهداف و آرمانهای شهدا آشنا کنند.

نماینده ولایت فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تقدیر و تشکر از حوزه بدر، شورای اسلامی شهر، شهرداری و بخشدار به خاطر برپایی مراسم، اظهار کرد: بنده وظیفه دارم از این ارگانها تشکر ویژه داشته باشم، گرچه هنوز پیکر پاک شهید حججی به کشورمان نیامده است ولی مراسم وی را به همراه شهید جنگجو در این شهر برپا نموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نظری، شهدا را علمداران روز عاشورا عنوان نمود و افزود: شهید حججی در کشور سوریه و درکنار حرمین و شهید جنگجو و دیگر شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، با ادامه نهضت امام حسین (ع) و با هدف مواظبت از کشور، قرآن و اسلام، جان خود را نثار آرمانهای والای اسلام نمودند تا به یزیدان زمان درس عشق و شهادت و از جان گذشتگی را نشان بدهند که این اهداف ارزش فراوانی دارد و بایستی قدر آن را بدانیم.

گفتنی است در پایان این مراسم شهروندان به همراه مسئولین باحضور در مزار پاک این شهدا ضمن عطر افشانی با قرائت فاتحه‌ای یاد آنها را گرامی داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا