گزافه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ناشی از حس شکست است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

گزافه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا ناشی از حس شکست است

رئیس شورای تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: گزافه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا به دلیل شکست‌های پی در پی وی از  جمهوری اسلامی ایران و ترس از حضور مداوم مردم در صحنه های دفاع از نظام است.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، جعفر عسگری پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه روز ۱۳ آبان تداعی‌گر سه واقعه مهم در زمان‌های مختلف تاریخ معاصر ایران است،  اظهار داشت: شهادت جمعی از دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان ۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سه واقعه تاریخی مهم هستند که هر کدام تاثیر گذاری خاصی در تاریخ کشورمان داشته است.

وی ۱۳ آبان را نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران توصیف کرد و افزود: موضع‌گیری تمام مسئولان در مقابله با استکبار یکسان و هم سو است و ملت ایران نیز هماهنگ با آرمان‌های نظام و انقلاب همواره  از  گرامیداشت این روزها و حضور در صحنه‌های دفاع از نظام  و انقلاب غافل نمانده‌اند.

رمز پیروزی ملت ایران حفظ وحدت در سایه تبعیت از ولایت بوده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ملت ایران حفظ وحدت در سایه تبعیت از ولایت بوده است، بیان داشت:  ۱۳ آبان امسال نیز مردم ایران  با شور انقلابی و معرفت در راهپیمایی حاضر شده و به دنیا نشان خواهد داد ملت ایران زیر بار استبداد و ظلم نمی‌رود.

گزافه‌گویی‌های مداوم رئیس جمهور آمریکا به دلیل شکست‌ از  جمهوری اسلامی ایران است

وی با بیان اینکه گزافه‌گویی‌های مداوم رئیس جمهور آمریکا به دلیل شکست‌های پی در پی وی از  جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: مستکبران و به ویژه آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال جواب یاوه‌گویی‌هایی خود را از ملت ایران دریافت خواهند کرد و به یقین حضور پر شور مردم در این روز مشتی محکم بر دهان یاه‌گویان و مستکبران خواهد بود.

آغاز مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اصفهان از میدان انقلاب است

عسگری با اشاره به اینکه ستاد برگزاری ۱۳ آبان در اصفهان از ۱۱ کمیته تشکیل شده است، گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان انقلاب اسلامی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در طول راهپیمایی برنامه‌هایی با محوریت دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، اظهار داشت: سخنران این مراسم  که از میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل و خیابان پاسداران (باغ گلدسته) به سوی چهارراه آمادگاه برگزار می‌شود حجت‌الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران است.

دکمه بازگشت به بالا