اهداء 25 هزار قطعه اصفهان کارت برای حمل و نقل عمومی دانش آموزان کم بضاعت اصفهانی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اهداء 25 هزار قطعه اصفهان کارت برای حمل و نقل عمومی دانش آموزان کم بضاعت اصفهانی

مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان از توزیع بیش از 25 هزار قطعه اصفهان کارت یکصد و بیست هزار ریالی ویژه حمل و نقل درون شهری در میان دانش آموزان کم بضاعت اصفهانی  در آبان ماه سال جاری خبر داد.

جلسه کمیته مساعدت به دانش آموزان کم بضاعت شهر اصفهان با حضور مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی ( ره ) ، سازمان بهزیستی و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در دفتر مدیریت امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان برگزار گردید.

در این نشست ، مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به سیاست گذاری های کلان شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر لزوم حمایت از مدارس سطح شهر ، بستر سازی و محرومیت زدایی از دانش آموزان کم بضاعت و بر اساس سنت هر ساله شهرداری اصفهان مبنی بر اهداء کارت حمل و نقل درون شهری به دانش آموزان کم بضاعت گفت  : امسال نیز هم چون سالهای گذشته 25 هزار قطعه اصفهان کارت یکصد و بیست هزار ریالی که در مقایسه با کارتهای سال قبل 20 درصد افزایش مبلغ شارژ داشته است به جهت استفاده از ناوگان اتوبوس رانی شهری در اختیار دانش آموزان کم بضاعت شهر اصفهان قرار خواهد گرفت.

مسعود مهدویان فر افزود  : طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و بندهای مندرج در صورت جلسه این کمیته ، این کارتها بر طبق لیست اسامی ارائه شده توسط سازمان بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی ( ره )  و اداره کل آموزش و پرورش استان تا اواسط آبان ماه به منظور توزیع در اختیار نمایندگان این سازمان ها قرار گرفته است .

وی با اشاره به جامعه هدف در نظر گرفته شده در طرح مذکور تصریح کرد : لازم است سازمان های متولی توزیع کارتها تلاش کنند  این کارتها به دانش آموزان کم بضاعت مشغول به تحصیل در مدارس دولتی و دانش آموزان طرح رافع در مدارس غیر انتفاعی تعلق گیرد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان همچنین یادآور شد : سازمان های توزیع کننده با در نظر گرفتن تدابیر ویژه و هماهنگی های لازم تلاش کنند توزیع کارتها به گونه ای صورت پذیرد که هیچ گونه هم پوشانی اتفاق نیفتاده وبه دانش آموزان نیازمند تنها از سوی یک سازمان ، کارت اهداء گردد تا از این طریق جمعیت بیشتری مشمول این طرح حمایتی شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا