نوروزی: تکمیل بسیاری از پروژه های نیمه تمام شهر تا پایان سال جاری

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

نوروزی: تکمیل بسیاری از پروژه های نیمه تمام شهر تا پایان سال جاری

شهردار اصفهان از تکمیل بسیاری از پروژه های نیمه تمام شهری تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: مهمترین پروژه های نیمه تمام شهر اصفهان تکمیل خط یک مترو، احیای میدان امام علی(ع)، مرکز همایش های بین المللی و سنگفرش چهارباغ است که درصددیم خط یک مترو و سنگفرش چهارباغ تا پایان سال به بهره برداری برسد.

قدرت الله نوروزی بعدازظهر (سه شنبه) در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز به دنبال سیاست توزیع عادلانه خدمات در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان، پروژه های مختلفی در منطقه ۱۲ به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به احداث بوستان مهدیه در این منطقه افزود: بوستان مهدیه در یکی از محله های محروم منطقه ۱۲ با مساحت ۲۷ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان احداث شده است.

وی در خصوص احداث ورزشگاه چندمنظوره امیرالمومنین در یکی از نقاط محروم منطقه ۱۲ گفت: به دنبال ارتقاء سرانه ورزشی منطقه و با توجه به نیازهای شهروندان مجموعه ورزشی چندمنظوره امیرالمومنین در محله امیرالمومنین ملک شهر به بهره برداری رسید.

شهردار اصفهان ادامه داد: این ورزشگاه مجموعه بزرگی است که از قسمت های مختلفی همچون سالن سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی روباز، سالن ورزش‌های رزمی، سالن بدنسازی و اتاق بازی کودکان تشکیل شده است، این ورزشگاه می تواند بخش بزرگی از کمبود فضاهای ورزشی منطقه را رفع کند.

نوروزی از آغاز عملیات اجرایی مجموعه تجاری-اداری شهید عیلخانی خبر داد و اظهارکرد: این پروژه که با همکاری بخش خصوصی انجام می شود، می تواند به یکی از طرح های بزرگ مشارکتی شهر اصفهان تبدیل شود، همچنین این طرح محرکی برای جذب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهد بود.

وی از تکمیل بسیاری از پروژه های نیمه تمام شهری تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: مهمترین پروژه های نیمه تمام شهر اصفهان تکمیل خط یک مترو، احیای میدان امام علی(ع)، مرکز همایش های بین المللی و سنگفرش چهارباغ است که درصددیم خط یک مترو و سنگفرش چهارباغ تا پایان سال به بهره برداری برسد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اجرای بخشی از رینگ چهارم ترافیکی در منطقه ۱۲ انجام شده است، گفت: بزودی عملیات اجرایی رینگ چهارم نیز از سمت کارخانه قند در خیابان جی آغاز می شود، رینگ چهارم دارای تقاطع ها و پل های بزرگی است و آزادسازی های وسیعی در این مسیر باید انجام شود، بنابراین امیدواریم این پروژه ظرف پنج الی شش سال آینده تکمیل شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر نیز پروژه های متعددی در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان از جمله در منطقه ۱۲ به بهره برداری می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا