مدیر مخابرات منطقه اصفهان: ترویج و اشاعه سبک زندگی سالم از برنامه‌های فرهنگی شرکت مخابرات اصفهان است.

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر مخابرات منطقه اصفهان: ترویج و اشاعه سبک زندگی سالم از برنامه‌های فرهنگی شرکت مخابرات اصفهان است.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان:

ترویج و اشاعه سبک زندگی سالم از برنامه‌های فرهنگی شرکت مخابرات اصفهان است.

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان;مهدی حیدری زاده، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در هفدهمین همایش سراسری انجمن های اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه که با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار شد با اشاره به اینکه استان اصفهان بر اساس آخرین سرشماری سال 95 دارای 5 میلیون و 120 هزار نفر جمعیت است، اظهار داشت: در حال حاضر در این استان بیش از چهار میلیون و 800 هزار تلفن همراه و دومیلیون و 800 هزار تلفن ثابت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان دارای مشاهیر زیادی بوده و شهدای نام‌آوری را نیزتقدیم انقلاب کرده است، ابراز داشت: شیخ بهائی، حاج شیخ حسنعلی اصفهانی نخودکی، علامه محمد باقر مجلسی، آیة الله سید ابوالحسن اصفهانی، آیت الله اشرفی اصفهانی، آیه ا… سید حسن مدرس و شهیدان آیت الله دکتر سیدمحمد بهشتی، مصطفی ردانی پور، حسین خرازی، حاج عبدالله میثمی، احمد کاظمی‌، شهید همت، شهید مدافع حرم محسن حججی و .. نیز از جمله این نام‌آوران هستند.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در ادامه با بیان اینکه یکهزار و 366 نفر به صورت رسمی در مخابرات استان اصفهان فعالیت دارند، گفت: همچنین دوهزار و 600 نفر به صورت شرکتی و دوهزار و 300 نفر نیز از این شرکت بازنشسته شده‌اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 350 نفر از شاغلین شرکت مخابرات ایثارگر هستند، اضافه کرد: 560 نفر جانباز، 106 نفر آزاده، 17 شهید و 745 رزمنده در این شرکت فعالیت دارند.

حیدری زاده با اشاره به  اهداف و محورهای اصلی شورای فرهنگی مخابرات اصفهان ابراز داشت: اجرای سیاست های راهبردی شورای فرهنگی شرکت مخابرات در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی، گسترش فضای اخلاقی ، معنوی و تربیتی در بین همکاران و خانواده هایشان ، ترویج و اشاعه ی سبک زندگی سالم، ترویج  و اشاعه فرهنگ دینی و اعتقادی با استفاده از شیوه های جدید و متنوع ، گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی و اعتمادسازی و جلب مشارکت کارکنان در فعالیت های فرهنگی جهت استفاده بهینه از ظرفیت ها و استعدادهای موجود از جمله این اهداف است.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه اصفهان در حوزه اهداف فرهنگی اش ارایه کرد و گفت: برگزاری هجدهمین جشنواره قرآنی با حضور 1500 نفر از همکاران و خانواده هایشان، اهدای قلم هوشمند قرآنی اندروید به تعداد 5000 عدد جهت همکاران و مشترکین در سایت TCE، توزیع 110پوشاک زمستانی به 110نفر دانش آموز بی بضاعت درمناطق محروم استان و ….. از جمله این اقدامات است.

گفتنی است اتحادیه انجمن‌هایی اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه مجموعه ای خودجوش متشکل از اکثریت انجمن های اسلامی وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه  که با هدف شناختن و شناساندن  اسلام ناب محمدی (ص) و رشد و ترویج ارزش‌های متعالی آن و تحقق بخشیدن به دو فرضیه « امر به معروف » و « نهی از منکر » و نهادینه کردن آن بعنوان فرهنگ غالب سازمانی است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا