خدمت رسانی کلینیک سیار دندانپزشکی در روستاهای محروم بشرویه

پایگاه خبری ارک خبر-بشرویه:

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه خبر داد

خدمت رسانی کلینیک سیار دندانپزشکی در روستاهای محروم بشرویه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشرویه از خدمات رسانی به روستاهای محروم شهرستان بشرویه توسط کلینیک سیار دندانپزشکی خبر داد.

ارک خبربه نقل ازمهر:علی حسینی نژاد در گفتگو با مهر اظهار داشت: در ادامه طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت کلینیک سیار دندانپزشکی توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای اعزام به مناطق محروم تهیه شده و بنا است به روستاهای محروم شهرستان‌های استان اعزام شود که اخیرا نوبت این شهرستان شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشرویه افزود: کلینیک سیار دندان پزشکی به روستاهای محروم این شهرستان که از مراکز بهداشتی درمانی به دور هستند و یا رسیدن به این مراکز برای آنها مشکل است اعزام می‌شوند.

وی افزود: این کلینیک در قالب دو دستگاه یونیت مجهز به تمامی امکانات دندانپزشکی در طول هشت ساعت در روز همه خدماتی که در مراکز بهداشتی قابل انجام است را ارائه می‌کند.

حسینی نژاد محبی اظهار داشت: همراه با این کلینیک دو نفر دندانپزشک دونفر کمک دندانپزشکی و یک نفر دستیار مجموع افرادی هستند که با این کلینیک اعزام می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشرویه بیان کرد: خدمات دندانپزشکی در روستاها با تعرفه دولتی ارائه شده و برای جامعه هدف که شامل دانش آموزان زیر ۱۴ سال و زنان باردار و شیرده هستند رایگان است.

وی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین برای ۵۰ نفر از روستاییان خدمات دندانپزشکی ارائه می شود، گفت: قرار بوده این کلینیک در مدت ده روز در بیش از ۱۰ روستای محروم این شهرستان خدمات رسانی داشته باشد که درصورت موافقت و افزایش افراد متقاضی مدت زمان افزایش خواهد یافت.

دکمه بازگشت به بالا