محصولات ذوب آهن برای اولین بار به انگلستان صادر شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در جمع مسئولین صداوسیمای مرکز اصفهان

محصولات ذوب آهن برای اولین بار به انگلستان صادر شد

سیدمحسن طباطبایی معاون خبر و علیرضا پرورش معاون صدای مرکز صدا و سیمای اصفهان با حضور در ذوب آهن اصفهان با مهندس صادقی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کردند و سپس از خط تولید و پروژه های توسعه بازدید نمودند.

مهندس صادقی در این دیدار ، ضمن تاکید بر روند مثبت شرایط اقتصادی ذوب آهن اصفهان ، گفت : کیفیت محصولات این شرکت به گونه ای است که امکان صادرات گسترده را دارد و لذا امسال به رقم یک میلیون و 100 هزارتن صادرات خواهیم رسید .

وی با اشاره به دریافت گواهینامه کرز جهت صادرات میلگرد گفت : امسال برای اولین بار موفق به صادرات محصولات ذوب آهن به کشور انگلستان شدیم که موفقیت بزرگی است .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، نقش رسانه ملی در امور فرهنگی را بسیار موثر و پررنگ توصیف نمود و گفت : کشورما ، خانه اصلی ما محسوب می شود و لذا هر اندازه برای آبادانی کشورمان تلاش کنیم ، خانه خود را رونق داده ایم .

معاون خبر صداو سیمای مرکز اصفهان نیز طی سخنانی از آمادگی این رسانه برای همکاری بیشتر با ذوب اهن اصفهان خبر داد و گفت : این شرکت ، مادر صنعت فولاد کشور است و رسانه ملی برای معرفی دستاوردهای آن به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد .

معاون صدای صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز ، بر نقش زیربنایی فرهنگ تاکید نمود و گفت : هزینه های فرهنگی را در واقع باید سرمایه گذاری فرهنگی نامید که قطعاً در عرصه های اقتصادی و صنعتی نیز نمود دارد .

وی افزود :صدا و سیما و ذوب آهن اصفهان علاوه بر تعاملاتی که در حال حاضر دارند ، می توانند همکاری های فرهنگی موثری داشته باشند که برکات آن برای هر دو سازمان بسیار چشمگیر خواهد بود .

IMG_8833--1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا