درخشش چشمگیر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

با تجلیل از برگزیدگان بیست و دومین دوره:

درخشش چشمگیر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور

دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با درخشش در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور، ضمن کسب دو مدال نقره و سه مدال برنز، عنوان چهارمین دانشگاه کشور در این رقابت علمی را به خود اختصاص دادند.

مراسم تجلیل از نفرات برگزیده بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور، سه شنبه گذشته و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم و معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در محل این سازمان برگزار شد.

در رشته مهندسی مواد و متالورژی علیرضا بنده خدا و رضا گلی فخبی از دانشگاه صنعتی اصفهان، به ترتیب با کسب عناوین دوم و سوم این رشته، مدال های نقره و برنز این المپیاد را به خود اختصاص دادند.

در رشته زراعت و اصلاح نباتات نیز دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، فرانک خان احمدی و علی ربانی به ترتیب با کسب عناوین دوم و سوم این رشته، مدال های نقره و برنز بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور را کسب کردند.

همچنین در رشته مهندسی شیمی، علیرضا مؤذنی دیگر دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان با کسب رتبه سوم این المپیاد، مدال برنز این رقابت علمی را به خود اختصاص داد.

در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور پس از انتخاب 970 نفر از بین ۳۰۴ هزار متقاضی شرکت در این رقابت علمی، در نهایت 77 برگزیده متشکل از ۲۷ نفر خانم و ۵۰ نفر آقا در ۲۰ رشته و در ۸ قطب کشور به رقابت پرداختند.

در این المپیاد دانشگاه صنعتی اصفهان، پس از دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران و امیرکبیر عنوان چهارم کشور را به خود اختصاص داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا