تقدير اسقف اعظم ارامنه جنوب كشور از اقتدار ناجا در تامين امنيت مردم

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

تقدير اسقف اعظم ارامنه جنوب كشور از اقتدار ناجا در تامين امنيت مردم

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب كشور از اقتدار نيروي انتظامي در تامين امنيت مردم تقدير كرد و گفت: ناجا در حوادث اخير در نهايت اقتدار و خويشتنداري توانست آرامش را به كشور بازگرداند.

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، “سيپان كاشجيان” اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب كشور در ديدار فرمانده انتظامي استان ضمن تقدير و تشكر از همكاري نيروي انتظامي براي تامين امنيت مراسم و جشن هاي سال نو ميلادي در اصفهان گفت: پليس ايران در حوادث اخير در نهايت اقتدار و خويشتنداري توانست آرامش را به كشور بازگرداند كه جا دارد تا از همه نيروهاي پليس تقدير و تشكر كنم.

وي افزود: باور قلبي ما اين است كه آشوب هاي اخير از خارج كشور زيباي ما سازمان دهي شده و صف مردم عادي با آشوبگران جداست چرا كه هيچ ايراني با آشوب و نا امن كردن جامعه موافق نيست.

اسقف اعظم ارامنه جنوب كشور در ادامه از حضور کارشناسان پليس اصفهان در مدارس ارامنه به منظور آشنا كردن دانش آموزان با آسيب هاي اجتماعي پيش روي آنان تقدير كرد و خواستار ادامه حضور اين كارشناسان شد.

وي خاطر نشان كرد: در سال ميلادي گذشته مسئولان كليساي وانك همكاري خوبي با پليس استان اصفهان داشتند كه ما از اين نوع تبادل افكار و همياري با نيروي انتظامي خرسنديم .

در اين ديدار “ژرژيك آبراميان” نماينده ارامنه اصفهان و جنوب ايران در مجلس شوراي اسلامي نيز از زحمات نيروي انتظامي به خصوص در برقراري مطلوب امنيت در شب هاي کريسمس از پليس اصفهان تقدير و تشكر کرد.

وي با بيان اينكه اصفهان نماد همزيستي مسالمت آميز اديان توحيدي در ايران است، گفت: از نيروي انتظامي استان اصفهان كه با تدابير هوشمندانه خود امنيت خوبي را براي گردشگراني كه از نقاط جهان به اين مكان مي آيند،برقرار می کند سپاسگزاری می کنم.

فرمانده انتظامي استان اصفهان نيز با بيان اينکه ما مسلمانان  به مذاهب و پيامبران اولوالعزم احترام ويژه اي قائل هستيم، افزود: موفقيت نيروي انتظامي در تامين امنيت جامعه مرهون همکاري اقشار مختلف مردم و اين گونه تعامل ها است.

سردار” معصوم بيگي” اظهار داشت: ما مسلمانان در کنار شما ارامنه اصفهان زندگي مسالمت آميزي داريم و همواره براي برقراري امنيت همه شهروندان از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد.

اين مقام ارشد انتظامي استان از آمادگي براي اعزام کارشناسان آموزش همگاني پليس در مدارس ارامنه با هدف آشنايي دانش آموزان ارامنه با آسيب هاي اجتماعي خبر داد و گفت: موضوع تهديدها در فضاي مجازي از اولويت های برنامه هاي پليس در پيشگيري از وقوع جرایم در بين دانش آموزان مدارس است كه برنامه هاي خوبي نيز در اين خصوص تا كنون به اجرا گذاشته شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان در پايان با بيان اينکه اين گونه ديدارها فرصتي براي استحکام بخشيدن روابط بين پليس و اقليت هاي ديني است ، خاطر نشان کرد: پليس اصفهان با تمام ظرفيت و توان خود براي ايجاد آرامش اهالي منطقه جلفاي اصفهان آماده دريافت اخبار و اطلاعات امنيتي است و قطعاً در سال جديد ميلادي با رويکرد کاهش مشکلات اجتماعي و برقراري نظم و امنيت مطلوب براي شهروندان شهر گنبدهاي فيروزه اي گام بر مي دارد.

ديدار سردار با اسقف ارامنه 3 ديدار سردار با اسقف ارامنه 4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا